طعم شیرین مدیریت انقلابی و اسلامی را باید همه مردم جهان بچشند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 2:06

طعم شیرین مدیریت انقلابی و اسلامی را باید همه مردم جهان بچشند

شماره: 15787
Aa Aa

مردم حتما در آینده تهران را شهر مهربانی ها می شناسند که برگرفته از شاخص های پیامبر خواهد بود| تقویت بسیج یعنی رفع همه تهدیدات و بسترسازی ظهور.

حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)‌ تهران؛
طعم شیرین مدیریت انقلابی و اسلامی را باید همه مردم جهان بچشند

حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)‌ تهران به مناسبت هفته بسیج با حضور در صحن شورای شهر تهران اظهار کرد:

تهدیدها با کمک بسیج رفع می شود و الا هر لحظه باید منتظر حادثه، ناامنی، بحران و خروج از تعادل در سیستم بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از  ایلنا، او گفت:

تقویت بسیج یعنی رفع همه تهدیدات. تقویت تفکر بسیجی یعنی تبدیل تهدید به فرصت ها و رشد و توسعه بزرگترین شبکه اجتماعی و فرهنگی برای رسیدن به جامعه و تفکر اسلامی و بسترسازی برای ظهور. یعنی دور کردن چشم طمع همه بدخواهان از کشور و میهن و انقلاب اسلامی و این یک تکلیف برای همه است. باید طعم شیرین مدیریت انقلابی و اسلامی را همه مردم جهان بچشند و این اتفاق می افتد. باید مردم و ملت ما طعم شیرین رفاه و آسایش و معنویت و سعادت دنیوی و اخروی را با هم بچشند و کارآمدی تفکر اصیل بسیجی را بچشند.

‌وی گفت:

فقط در تهران بزرگ 2500 پایگاه بسیج، 5 هزار واحد بسیح قشری، 2400 گروه جهادی و کانون‌های فرهنگی متعدد داریم که نشان از شبکه بزرگ اجتماعی و فرهنگی بسیج دارد که چشم‌انداز آن را مقام معظم رهبری معین می‌کنند.

او گفت:

مردم حتما در آینده تهران را شهر مهربانی ها می شناسند که برگرفته از شاخص های پیامبر خواهد بود. روابط مومنانه، مهربانانه و خالصانه را خواهند دید. شاخص‌ها و نمادهای ایرانی اسلامی در شهر حائز اهمیت است و مدیریت شهری جدید رویکرد مناسبی به این قضیه دارد چرا که توجه به روح و کالبد شهر هم حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت:

زاکانی بسیجی‌ترین شهردار تاریخ بعد از انقلاب است.

او ادامه داد:

آسیب های اجتماعی چهره شهر را مکدر کرده است.

او درباره طرح محله اسلامی گفت:

اگر بخواهیم به جامعه اسلامی برسیم باید از واحد‌های کوچکی آن را اجرا کنیم و با محوریت مساجد و مردم و برای رسیدن به یک مدیریت مردمی محله محور کارها را انجام دهیم و به نقش آفرینی مردم بپردازیم.با این شبکه گسترده و تجربه انباشته ۴۲ ساله بسیج، ظرفیت های شگفت انگیزی در بسیج وجود دارد که به ظهور می رسد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان