دموکراسی واقعی را نشان خواهیم داد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 19:01

دموکراسی واقعی را نشان خواهیم داد

شماره: 24691
Aa Aa

محمد باقری گفته نسل ما و نسل قبل تر از ما دورانی را دیدیم که مجلس های مختلفی همچون شورای ملی وجود داشتند اما صندوق رای، پوسته و ظاهری بیش نبود و آرای مردم با قدرت و پول جابجا می‌شدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران؛
دموکراسی واقعی را نشان خواهیم داد

 محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت:

اتنخابات ۱۱ اسفندماه یکی از برهه‌های امتحان ملت ایران است و ما به برکت جمهوری اسلامی ایران فرصت تاثیرگذاری بر سرنوشت‌مان را پیدا کرده‌ایم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت:

نسل ما و نسل قبل تر از ما دورانی را دیدیم که مجلس های مختلفی همچون شورای ملی وجود داشتند اما صندوق رای، پوسته و ظاهری بیش نبود و آرای مردم با قدرت و پول جابجا می‌شدند اما امروز ما به عنوان شهروند خودمان تصمیم می‌گیریم چه کسانی را به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بفرستیم تا برای ما قانونگذاری کنند و بر نهادهای اجرایی کشور نظارت کنند و در مجلس خبرگان نیز بر مشی رهبری نظارت کنند و کشور ما آن دموکراسی واقعی را در جهان به نمایش بگذارد.

ئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت:

جبهه جنگ غزه دو طرف دارد، جبهه حقی که مردم مظلوم فلسطین و حامیان او در یک سوی این جبهه قرار دارند، یمن قهرمان، حزب الله پیروز و گروه‌های مقاومت عراق و غیره آن با تمام توان ایستاده‌اند و با دشمن و حامیان او می‌جنگندند و در سوی دیگر صهیونیستهای ظالم و بی شرم و جنایتکار و امریکا و اروپای دروغگویی که حقیقت کلمات بی معنای حقوق بشر و دموکراسی غربی را نمایان کردند البته در این میان منافقانی هم در جهان اسلام وجود دارند که برخلاف خواست قطعی مردمشان به ظاهر سنگ مردم فلسطین را بر سینه می‌زنند اما در عمل حامی صهیونیستها هستند، چه آنهایی که بندرشان را در اختیار صهیونیستها گذاشته‌اند و چه آنکه لوله نفت و نفتش را در اختیار صهیونیستها گذاشت. اینها منافقانی هستند که مردم فلسطین و جهان اسلام و مردم خودشان واقعیت را کاملا مطلع هستند و اینها سرنوشتی به مراتب بدتر از صهیونیستها خواهند داشت و خون مظلوم گلوی آنها را خواهد گرفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان