دونالد ترامپ به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 8:40

دونالد ترامپ به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد

شماره: 11378
Aa Aa

پزشک کاخ سفید می گوید رئیس جمهور آمریکا هنوز برای تنفس به دستگاه اکسیژن نیاز پیدا نکرده اما درمان با داروی «رمدیسیور» را آغاز کرده است.

ترامپ و همسرش علایم خفیفی از کرونا بروز دادند؛
دونالد ترامپ به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد

رییس‌جمهوری آمریکا که به کرونا مبتلا شده برای درمان راهی یک مرکز بیمارستانی شد؛ اقدامی که به گفته مقامات کاخ سفید «از روی احتیاط» انجام شده است.

به گزارش اسپادانا خبر، دونالد ترامپ در بیمارستان نظامی والتر رید بستری می‌شود تا با توجه به پاسخ مثبت آزمایش خود و همسرش، تحت نظر پزشکان قرار گیرد.

ترامپ با استفاده از بالگرد ریاست جمهوری به این مرکز درمانی که در 9 مایلی کاخ سفید قرار داشت، منتقل شد و بر اساس اعلام مقامات کاخ سفید از آنجا به کار خود ادامه خواهد داد.

ترامپ با انتشار پیام ویدئویی ضبط شده‌ای اعلام کرد:

می‌خواهم از همه بابت حمایت گسترده قدردانی کنم. به بیمارستان والتر رید می‌روم. فکر می‌کنم حالم بسیار خوب است اما اطمینان حاصل خواهیم کرد که همه چیز رو به راه باشد. حال بانوی اول بسیار خوب است. از شما ممنونم. قدردانی می‌کنم و فراموش نخواهم کرد.

مایک مدو، رئیس دفتر ریاست جمهوری تصریح کرده که ترامپ و همسرش علایم خفیفی از کرونا بروز داده‌اند و انتقال به بیمارستان یک اقدام احتیاطی است.

بیمارستان نظامی والتر رید که در شهر بتزدا ایالت مریلند و تنها در چند کیلومتری کاخ‌سفید واقع شده یکی از مدرن‌ترین بیمارستان‌ها نظامی آمریکاست و روسای جمهوری این کشور معمولا برای درمان و بررسی سلامتی خود به آنجا مراجعه می‌کنند.

پزشک مخصوص رئیس جمهوری آمریکا، دکتر شان کانلی در بیانیه ای نوشت:

"به ترامپ برای احتیاط یک دوز ۸ گرمی حاوی مخلوطی از پادتن ریجنرون پولی‌کلونال تجویز شده است که به کاهش سطح ویروس و تسریع روند بهبودی کمک می‌کند."

دکتر کانلی همچنین گفته برای رئیس جمهور آمریکا ویتامین دی، زینک، فاموتیدین، آسپرین و ملوتونین تجویز کرده است.

"او امروز عصر روحیه و حال خوبی داشت هر چند کمی احساس خستگی و کوفتگی دارد."

پزشک رئیس جمهوری آمریکا همچنین درباره وضعیت ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری هم گفته "او کمی سرفه و سردرد دارد اما حال عمومی‌اش خوب است".

پزشک کاخ سفید نیز در اولین اطلاعیه خود درباره وضعیت جسمانی «دونالد ترامپ» رئیس‌‌جمهور آمریکا بعد از انتقال به بیمارستان نظامی «والتر رید» اعلام کرد:

گرچه رئیس جمهور آمریکا هنوز برای تنفس به دستگاه اکسیژن نیاز پیدا نکرده اما درمان با داروی «رمدیسیور» را آغاز کرده است. تاکنون بدن رئیس‌جمهور آمریکا به داروها واکنش خوبی داشته است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان