رئیس جمهور آمریکا به آشوب، ترور و تخریب دامن می زند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 13:50

رئیس جمهور آمریکا به آشوب، ترور و تخریب دامن می زند

شماره: 19837
Aa Aa

حمایت از آشوب، ترور و ناامنی در ایران بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و امنیت و صلح را اثبات و عنوان شیطان بزرگ را معنا کرد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران؛
رئیس جمهور آمریکا به آشوب، ترور و تخریب دامن می زند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در جلسه هیئت دولت اظهار داشت:

اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا در حمایت از آشوب، ترور و ناامنی در ایران بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و امنیت و صلح را اثبات و عنوان شیطان بزرگ را معنا کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا که به خود اجازه می‌دهد به آشوب، ترور و تخریب در کشوری دیگر دامن بزند یادآور سخن جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی است که آمریکا را شیطان بزرگ خواند.

رئیسی با اشاره به اینکه در ریشه‌یابی بیشتر خرابکاری‌ها، ترورها و اغتشاشات منطقه می‌توان نقش و شیطنت آمریکا را یافت گفت:

۷۰ سال حمایت از جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و همچنین دو دهه تجاوز و جنگ‌افروزی خود آمریکایی‌ها در افغانستان مصادیقی از اقدامات شیطان بزرگ است.

رئیسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها احساس شعف و خوشحالی دارند ادامه داد:

ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد و اینبار هم او را در رسیدن به هدفش ناکام می‌گذارد و راه رشد و پیشرفت را با قوت و عزت ادامه می‌دهد.

وی امیدآفرینی در جامعه با سخنان متقن، قابل دفاع، وحدت آفرین را وظیفه و مأموریت خطیر و اصلی اعضای دولت عنوان کرد:

دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است و باید با اقدامات مؤثر برای پیشبرد امور و حل مشکلات مردم با این توطئه دشمن مقابله کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان