رایزنی‌های پشت‌پرده قالیباف جلوی تحقیق و تفحص از شهرداری را گرفت | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 8:56

رایزنی‌های پشت‌پرده قالیباف جلوی تحقیق و تفحص از شهرداری را گرفت

شماره: 10658
Aa Aa

میرسلیم در رابطه با رشوه ۶۵ میلیاردی گفته اسنادی که دارم نشان می‌دهد رایزنی‌هایی پشت پرده صورت گرفته که این تحقیق و تفحص، انجام نشده و رد شود. 

نماینده تهران و عضو کمیسیون صنایع مجلس؛
رایزنی‌های پشت‌پرده قالیباف جلوی تحقیق و تفحص از شهرداری را گرفت

سیدمصطفی میرسلیم، نماینده تهران و عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در رابطه با «دلیل انصراف خود از ریاست کمیسیون اصل نود» گفت:

طی نامه‌ای رسمی و به‌خاطر گله‌مندی از هیات رئیسه از نامزدی ریاست کمیسیون اصل نود انصراف دادم؛ باید امتیازدهی از سوی هیات رئیسه برای ریاست کمیسیون اصل نود شکل می‌گرفت و برای فردی که مناسب ریاست کمیسیون است رای‌گیری می‌شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از برنا، میرسلیم در رابطه با رشوه ۶۵ میلیاردی و تفحصی که معلق شد گفت: 

همه مدارک را به دستگاه قضایی ارجاع داده‌ام و پیگیری‌ها از جانب آنها انجام می‌شود. اصل موضوع به تحقیق و تفحص زمان حضور قالیباف در شهرداری بر می‌گردد، وقتی تحقیق و تفحص در مجلس دهم رای نمی‌آورد شهردار وقت از اینکه چنین موضوعی رای نیاورده، تشکر می‌کند. موضوع تحقیق و تفحص مسئله‌ای نیست که از انجام شدنش ناراحت و یا از انجام نشدنش خوشحالی صورت گیرد. باید طبق بررسی مشخص شود که چه خدمات شایسته‌ای صورت گرفته است. طبق اسنادی که دارم نشان می‌دهد رایزنی‌هایی پشت پرده صورت گرفته که این تحقیق و تفحص، انجام نشود و رد شود. 

او ادامه داد: حدود ۴۰۰ تحقیق و تفحص در مجلس قبل انجام گرفته که تعداد کمی از آنها به نتیجه رسیده است. این تحقیق و تفحص‌ها را بررسی خواهیم کرد و طبق اولویت و اهمیت به آن می‌پردازیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان