رفتار و گفتار برخی رهبران غربی سبُک است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 11:57

رفتار و گفتار برخی رهبران غربی سبُک است

شماره: 20409
Aa Aa

او گفته دیدار رئیس جمهور لــوده یکی از کشورهای سابقاً تراز اول اروپایی با یک زن از مدل معتادان متجاهر آلوده خیابانی او را بی آبرو کرد.

اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران؛
رفتار و گفتار برخی رهبران غربی سبُک است

گاهی رفتار و گفتار برخی رهبران غربی چنان سبک است که شما شگفت زده می‌‌شوید یا در شأن خود نمی‌بینید که با چنین پدیده‌ای طرف شوید.

به گزارش اسپادانا خبر، سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با روزنامه ایران با بیان این مطلب گفت:

زمانی که در خیابان یک معتاد متجاهر ژولیده آلوده خیابان‌خواب به شما ناسزا بگوید آیا شما حاضرید با او طرف شوید؟ اخیراً رئیس جمهور لــوده یکی از کشورهای سابقاً تراز اول اروپایی با یک زن از همان مدل معتادان متجاهر آلوده خیابانی ملاقات کرد و سخنانی که آن زن لوده سیاسی در دهانش گذاشت را تکرار کرد. واقعاً قابل مطالعه و تأمل است که بر آن دولت چه گذشته که از میزبانی افتخار آمیز و تاریخی رهبران بزرگ عدالت طلب و آزادی خواه و تاریخ‌ساز جهان همچون حضرت امام خمینی(ره) به پایگاه اراذل و اوباش آلوده تبدیل شده است؟ شما شخصیت و سوابق آن زن را مرور کنید. کسی که بر اساس مدارک فاش شده آشکار و اسناد پنهان مزدور و متکدی سرویس‌های اطلاعاتی امریکا است امروز بـا بالاترین مقام رسمی یک کشور سابقاً تراز اول اروپایی ملاقات می‌کند و سخنان سخیف خود را در دهان آن مقام می‌گذارد یا صدراعظم یک کشور دیگر سابقاً تراز اول اروپایی را می‌‌بینید که چقدر خام و به دور از واقعیت‌های کشور ما دهان باز می‌کند و هر آنچه را که دیگران القا کرده‌اند بیرون می‌ریزد یا نخست وزیر نپخته کانادا را می‌بینید که در توئیتی عین ادعای بی‌پایه ضد انقلاب فراری را تکرار و ادعا می‌کند که 15 هزار نفر در جریانات اخیر ایران به اعدام محکوم شده‌اند یعنی لازم نیست یک نخست‌وزیر، آمار دقیق اعدامی‌های ایران را داشته باشد. کافی است مختصر عقلی داشته باشد تا چنین ادعای هجوی نکند. پس از آن حدود 12 ساعت طول می‌کشد تا آدم مطلعی پیدا شود و به او تذکر دهد و با محرز شدن بی‌پایگی و سبکی این ادعا و خطر سلب اعتبار باقیمانده‌اش (اگر اعتباری برایش باقی مانده باشد) مجبور بـه حـذف آن توئیت سخیف می‌شود. آیا این رفتار در تراز رهبری یک کشور بزرگ است؟

وی ادامه داد:

موضعگیری‌های اخیر مکرون علیه ایران علت دیگری نیز دارد و آن «شناسایی و بازداشت دو مأمور اطلاعاتی فرانسوی» توسط وزارت اطلاعات است. ما چندی پیش فقط گوشه‌هایی از مأموریت آنها را برملا کردیم. مهم‌ترین و اثرگذارترین موضوع را هنوز رو نکرده‌ایم. به هر حال مکرون آنقدر نپخته هست که براحتی سرش کلاه بگذارند همچنان که در تحمیل ملاقات با آن زن لوده سرش کلاه گذاشتند و بی آبرویش کردند.

او گفت:

ما بارها گفته‌ایم که برنامه‌ریزان و حامیان فتنه و اغتشاش و آشوب در کشورهای خودشان به آن مبتلا خواهند شد و این تقدیر الهی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان