جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 4:15

جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم

شماره: 23174
Aa Aa

اسماعیل خطیب گفته وزارت اطلاعات با کمک اطلاعات سپاه با براندازی و تروریسم در قالب های گروهکی، مذهبی، تجزیه‌طلبانه و قومی مقابله ‌می کند.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد؛
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم

سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران گفت:

دشمن در هر شرایطی دست از سر این انقلابی که توانسته به ‌عنوان یک قدرت در دنیا مطرح شود برنداشته و بیش از ۵۰ سرویس اطلاعاتی که میز ایران را در ساختار خود با هدف مقابله با یک قدرت جدیدی که در سطح جهان مطرح است طراحی کرده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی اعلام کرد:

وزارت اطلاعات با کمک جامعه اطلاعاتی و با مشارکت و هم‌افزایی فعالی که با سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب ایجاد کرده تلاش می‌کند در مبارزه با آن‌چه را که دشمن تحت عنوان براندازی و تروریسم و تشویق و ترغیب آن‌ها چه در قالب‌های گروهکی و چه در قالب‌های مذهبی، تجزیه‌طلبانه و قومی برنامه‌ریزی می‌کند مقابله ‌کند.

وی با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن ها با رژیم صهیونیستی گفت:

حدود ۲۰۰ نفر از آن ها که وارد کشور شده و به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند اما با برخوردها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.  امروز قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به نحوی است که جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد، انگلیس و کشورهای متعدد دیگری را در اختیار دارند و حتی بعضی از آن‌ها علی‌رغم فشارهایی که آوردند به اعدام محکوم شدند و حکم در مورد آن‌ها اجرا شد که این اقدامات مدیون هماهنگی و همراهی است که در تشکیلات جامعه اطلاعاتی به وجود آمده است.
او گفت:

عملیات مشترکی که بین سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در مقابله با حوادثی همچون اصفهان و حادثه تروریستی اخیر شیراز با هدف ایجاد امنیت و آرامش در جامعه عملی شد از افتخاراتی است که در این دولت شامل حال مجموعه‌ها شده و امروز راهبرد دشمن در جهت برخورد و ایجاد بحران‌، فقط درصحنه اقدامات تروریستی و جاسوسی نیست بلکه تلاش می کند آن را در صحنه‌های اجتماعی به اشکال مختلفی بروز بدهد. یکسری از آن‌ها را در صحنه‌های اغتشاشات سال گذشته دیدید. در شرایط جدید دشمن تلاش می‌کند با استفاده از بهائیت، نارضایتی‌ها، حرکت‌های صنفی و جریانات سیاسی که جهت‌گیری فتنه و تغییر را زمزمه می‌کنن، به  مسیری برود که اثرگذاری اجتماعی و بحران‌سازی‌ها به نحوی شکل گیرد که در بدنه جامعه گسترش پیدا کند. برای همین است که حضور فعال سپاه و بسیج در  مشارکت و در خدمت به مردم می‌تواند نقش امیدبخش و شوق‌آفرینی را ایجاد کند بنابراین مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است. هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند. ما عملاً در جنگ سایبری نیاز داریم به اینکه در بخش جهاد تبیین و رسانه تقویت مضاعفی داشته باشیم و امروز با کمک و همت همه یگان‌هایی که در این جهت فعال هستند مخصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد این هستیم که در مقابله سایبری، در آفند و جنگ تهاجمی موفقیت‌های بزرگی را به دست آوردیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان