هیچ کسی در کشور خود اجازه براندازی نمی‌دهد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 21:48

هیچ کسی در کشور خود اجازه براندازی نمی‌دهد

شماره: 22118
Aa Aa

کارگران نفت در حال اعتراض هستند کسی هم با آنها برخورد نمی کند| مرتب در فضای مجازی حرف‌های متکثر زده می شود آیا کسی کاری به آنها دارد؟

حسین طائب می گوید اسرائیل پشت بازی‌های ارز است؛
هیچ کسی در کشور خود اجازه براندازی نمی‌دهد

حسین طائب، مشاور فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده سابق اطلاعات سپاه در دانشگاه خوارزمی گفت:

در این وضعیت زمانی مطلوب است که یک بشکه نفت خام صادر نکنیم و همه را تبدیل به فرآورده کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

فقط کشور روسیه ۳۰۰ میلیون تن در سال تجارت خارجی دارد و ما اگر بخشی از این را جذب کنیم برای کشور درآمد حاصل می‌شود.

طائب گفت:

دفعه اول نیست که به جنگ ارزی رفته‌ایم. ذخایر ارزی خوب است و دولت اگرچه می‌تواند برای پایین نگه داشتن ارز دلار در بازار بریزد ولی با این کار دلار به خانه‌ها می رود و به سمت پیشرفت نمی‌رود. دولت دارد مقاومت می کند تا هم بازار را مدیریت کند و هم دلار را برای زیرساخت‌ها بگذارد. الان هواپیماها اورهال شده و هواپیماهای کشورهای دیگری که تحریم می‌شوند می‌آید در ایران اورهال می‌شود. تعدادی هواپیما هم به زودی بهره‌برداری و تعداد هم وارد می‌شود.

وی ادامه داد:

ما گرانی داریم اما گرانی متاثر از بازی است که بخشی از طرف دشمن و بخشی داخلی است. با ارز چطور بازی می کنند؟ در اربیل، هرات، امارات با قیمت بازی می‌کنند قیمت فردا را اعلام می‌کنند پشت آن هم شبکه اسراییل است که این فضا را ایجاد می‌کنند.

او گفت:

زمانی آمریکایی ها فضای مجازی را برای ما ساختند اما در جنبش ۹۹ درصدی همین فضای مجازی بستری شد که جریان مقاومت و انقلاب در کف خیابان های آمریکا شعار و تی شرت طراحی می‌کرد.

طائب گفت:

هیچ کشوری عامل بیگانه شدن را قبول نمی کند؛ می خواهد نخبه باشد یا نباشد. مرتب در فضای مجازی حرف‌های متکثر زده می شود آیا کسی کاری به آنها دارند؟ زمانی یکی نقد می کند زمانی یکی به پشتیبانی بیگانه می خواهد شرایط را به هم بریزد کدام کشور این را می پذیرد؟

او با بیان این که  اعتراض با اغتشاش و براندازی فرق دارد گفت:

هیچ کسی در کشور خود اجازه براندازی نمی‌دهد.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه اظهار داشت:

چرا بعد از حضور مردم در ۲۲ بهمن، آمریکایی ها از طریق ۳ واسطه پیام دادند که ما دنبال براندازی نیستیم بیایید مذاکره کنیم؟ چرا ورق عربستان برگشت؟ در شرایطی که دشمن به دنبال براندازی است شما دانشجویان باید شرایط را آرام کنید. همین الان کارگران نفت در حال اعتراض هستند کسی هم با آنها برخورد نمی کند.

او گفت:

در برخورد با نفوذی‌های حاکمیت هیچ کوتاهی نکردیم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان