حجاب مرکز ثقل همه اعتراضات است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 0:57

حجاب مرکز ثقل همه اعتراضات است

شماره: 22723
Aa Aa

دشمن بعد از فتنه اخیر جمع‌بندی کرده که نمی توانیم نظام را براندازی کنیم و برای سال ۱۴۰۲ مسئله بی ثبات سازی در داخل و انزوا در خارج را پیش بینی کرده است.

مهدی سیاری، جانشین سازمان اطلاعات سپاه؛
حجاب مرکز ثقل همه اعتراضات است

مهدی سیاری، جانشین سازمان اطلاعات سپاه در دومین اجلاسیه طلاب و علمای زیرکوه و بزرگداشت آیت الله اوحدی اظهار کرد:
به دو ساحت کارآمدی و مردم سالاری طی این ۴۰ سال آسیب جدی وارد شده و تنها ساحت دین مداری است که جمهوری اسلامی را حفظ کرده است و تا زمانی که دین را از بین نبریم این نظام به قوت خود باقی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در فتنه گذشته جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن قابل مشاهده بود افزود:

جمهوری اسلامی دشمن بزرگی دارد و اینکه توانسته در دستاوردهای بزرگ جزء پنج کشور اول دنیا باشد به دلیل داشتن دشمن بزرگ است و امروز دشمن بر موضوع دین مردم تمرکز کرده است.

او بیان کرد:
بالغ بر ۵۰ سرویس اطلاعاتی دنیا میز مقابله با جمهوری اسلامی را برای نابودی اسلام تشکیل دادند و دشمن در سال ۱۴۰۰ به این موضوع پرداخت که جمهوری اسلامی دارای سه ساحت مردم سالاری، کارآمدی و دین مداری است. دشمن برای سال ۱۴۰۲ مسئله بی ثبات سازی در داخل و انزوا در خارج از کشور را پیش بینی کرده و امروز ما به شدت نیازمند برگزاری این اجلاسیه‌ها هستیم و امیدواریم باعث یک حرکت فرهنگی جدید در این استان شود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن، مرکز ثقل همه اعتراضات را مسئله حجاب قرار داد ادامه داد:

در شروع فتنه اخیر اقدام به توهین به قرآن و مساجد کردند و به فرموده امام راحل حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.حفظ نظام امروز بر عهده ما گذاشته شده و مسئولیت بسیار سنگینی داریم و امروز که ۴۴ سال بعد از انقلاب اسلامی گذشته است، دشمن بعد از فتنه اخیر جمع‌بندی کرده است که نمی توانیم نظام را براندازی کنیم و باید ایران را ضعیف و اقتدار آن را بشکنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان