روحانی خواستار انتشار سند جنگ اقتصادی علیه ایران شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 19:29

روحانی خواستار انتشار سند جنگ اقتصادی علیه ایران شد

شماره: 13757
Aa Aa

رئیس جمهور ایران با قهرمانانه خواندن سند مقاومت مردم و مدیریت جنگ اقتصادی توسط دولت خویش گفته همه موظف به ارائه این سند هستند. 

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛
روحانی خواستار انتشار سند جنگ اقتصادی علیه ایران شد

حسن روحانی، رییس جمهوری ایران در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت:

لازم است برای آگاهی همگان سند جنایت تحمیل جنگ اقتصادی و اعمال کنندگان تحریم‌های فراگیر و بی‌سابقه منتشر شود تا همه دنیا از جنایت ضد بشری دولت ترامپ علیه ملت ایران آگاه شوند.

به گزارش اسپادانا خبر، او با اشاره به عوارض جنگ اقتصادی و تاثیر آن بر توسعه اقتصادی کشور و زندگی و معیشت عامه مردم ادامه داد:

جنایت علیه بشریت به طور معمول در اذهان عمومی، معادل جنگ و درگیری نظامی دیده می‌شود در صورتی که تحریم و جنگ اقتصادی نیز باید به عنوان جنایتی خاموش علیه بشریت شناخته و ثبت شود و ایران به عنوان قربانی این اقدام غیر انسانی سند جنایت تحریم کنندگان را به جهانیان ارائه خواهد کرد.

رییس جمهوری با تشریح مقاومت مردم و مدیریت دولت در مقابله با این جنگ و شکست دادن تحریم کنندگان گفت:

در کنار سند جنایت ترامپ که در راه توسعه و پیشرفت یک کشور و ملت مانع ایجاد کرد و به معیشت مردم و حتی سلامت و بهداشت و درمان آنان آسیب و زیان وارد ساخت باید سند مقاومت و مدیریت مقابله با جنگ اقتصادی هم به دنیا ارائه شود.

روحانی با قهرمانانه خواندن سند مقاومت و مدیریت جنگ اقتصادی گفت: اینکه بعد از سه سال و نیم جنگ اقتصادی تحریم‌گذاران امروز به شکست خود اذعان می‌کنند، خود گواه بزرگی بر پیروزی ملت ایران و مدیریت موثر در مقابله با جنگ اقتصادی است که همه موظف به ارائه این سند هستند. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان