روحانی: هم دولت و هم مردم شرایط سختی سپری کرده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 20:44

روحانی: هم دولت و هم مردم شرایط سختی سپری کرده‌اند

شماره: 8263
Aa Aa

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای حل مشکلات مردم گفته اصل حراست از زندگی باید هدف اصلی سیاستگذاری‌ها باشد.

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عنوان شد؛
روحانی: هم دولت و هم مردم شرایط سختی سپری کرده‌اند

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای حل این مشکلات گفت: اصل حراست از زندگی و رفع مشکلات مردم باید هدف اصلی سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌ها باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که به ریاست رئیس جمهور و حضور روسای قوا و اعضا برگزار شد افزود:

اگر چه هم دولت و هم مردم، شرایط سختی سپری کرده‌اند اما در همین شرایط، می‌توان تصمیم‌های راهگشا برای ثبات و پیشرفت اقتصادی و رفاه مردم اتخاذ نمود.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه گزارش محور درآمدی در اصلاح ساختاری بودجه را ارائه و وضعیت تولید و مصرف حامل‌های انرژی در کشور و راه‌های ساماندهی آن را تشریح کرد.

در این طرح، با هدف بهره‌مندی حداکثری مردم و عادلانه کردن شیوه دستیابی دهک‌های پایین درآمدی به منابع انرژی، نقشه راه بلند مدت استفاده اقتصاد کشور از مزیت نسبی انرژی در تولید و صادرات محصولات مختلف‌، تدوین شده است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان