روحانی ویروس کرونا را مسافر بی دعوت ایران خواند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 13:48

روحانی ویروس کرونا را مسافر بی دعوت ایران خواند

شماره: 9353
Aa Aa

رئیس جمهور ایران گفته کرونا به هر کشوری می‌رود اما ما باید از این مشکل هم عبور کنیم. نباید کسی سوء استفاده کرده و در شرایط سختی مردم جیب بدوزد.

با بلایای طبیعی نمی‌شود کاری کرد؛
روحانی ویروس کرونا را مسافر بی دعوت ایران خواند

حسن روحانی، در مراسم افتتاح قطعه اول آزادراه تهران شمال با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران اظهار کرد:

ان شاءالله از این ویروس عبور می‌کنیم. ویروس انفولانزای نوع بی در آمریکا 16 هزار تلفات داشت در حالی که در ایران این ویروس صد و خرده‌ای تلفات داشت. سرعت انتقال ویروس کرونا بیشتر از آنفولانزا است اما سخت‌ تر از انفولانزا نیست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: مردم نباید از ویروس کرونا وحشت کنند. همه به دستورالعمل وزارت بهداشت عمل کرده و همه به هم کمک کنیم.

روحانی با بیان این که سال 98 سال سیل بوده و زلزله هم در این سال داشتیم تصریح کرد:

با بلایای طبیعی نمی‌شود کاری کرد و نمی‌توان از اصل وقوع آن جلوگیری کرد اما باید از آثار سوء آن کم کنیم. امسال مشکلات و غم زیادی داشتیم از شهادت سردار سلیمانی، درگذشت مردم کرمان و مسافران هواپیما و بلایای طبیعی. امسال سال سختی بود اما مردم همه جا با شهامت به میدان آمدند و در برابر تحریم‌ها خم نشده و به دشمن التماس نکردند. ملت ما در برابر تحریم‌ها تسلیم نمی‌شوند و سختی را تحمل می‌کنند تا دشمن را پشیمان کند.

رئیس جمهور ایران با بیان این که مردم نباید از ویروس کرونا وحشت کنند و در حوادث طبیعی هم امتحان خود را خوب پس داده اند خاطرنشان کرد:‌

این روزها ویروس کرونا یک مسافر بی دعوت است و به هر کشوری می‌رود اما ما باید از این مشکل هم عبور کنیم. نباید کسی از این حوادث سوء استفاده کرده و در شرایط سختی مردم جیب بدوزد. این جیب‌ها بسیار خطرناک است. نباید مردم برای ماسک یا ضد عفونی‌کننده گرفتار باشند و برخی هم سوء استفاده کنند؛ چرا دنبال درآمد حرام هستیم؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان