سران قوای سه گانه ایران از بصیرت مردم این کشور قدردانی کردند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 8:46

سران قوای سه گانه ایران از بصیرت مردم این کشور قدردانی کردند

شماره: 19677
Aa Aa

دستگاه‌های مسئول با نقش‌آفرینی هوشمندانه و جدی در راستای آرامش‌بخشی به ایران مقابله با آشوبگری و صیانت از نظم و امنیت عمومی را دنبال کنند.

رسانه ها و نخبگان توطئه‌های دشمنان را تبیین کنند؛
سران قوای سه گانه ایران از بصیرت مردم این کشور قدردانی کردند

سران قوای سه‌گانه در ایران با قدردانی از مردم با بصیرت ایران، نقش‌آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه‌های مسئول را در راستای آرامش‌بخشی به کشور، مقابله با آشوبگری و صیانت از نظم و امنیت عمومی خواستار شدند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نفقل از ایرنا، سران سه قوه در جلسه ای که در محل نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد ضمن بررسی مسائل روز و وقایع اخیر کشور، نقش‌آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه‌های مسئول را در راستای آرامش‌بخشی به کشور، مقابله با آشوبگری و صیانت از نظم و امنیت عمومی خواستار شدند.

روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه، ضرورت شناخت و تبیین توطئه‌های ایران‌ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه‌ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند و از مردم که با بصیرت، زمان‌شناسی و مرزبندی هوشمندانه برنامه‌ریزی‌ پیچیده و چندلایه دشمنان برای بحران‌سازی در کشور را تا کنون ناکام گذارده‌اند قدردانی کردند.

در این جلسه همچنین بر صیانت از جان و مال مردم و همچنین نظم و امنیت جامعه بعنوان یکی از وظایف جدی نظام حکمرانی تاکید و در این راستا به همه دستگاه‌های دارای مسئولیت تکلیف شد،با کنشگری فعالانه و پایش دقیق تحولات وظایف خود را در راستای صیانت از آرامش و امنیت جامعه ایفا کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان