سپاه مذاکره با آمریکا برای حل مشکل معیشت را خیانت خواند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 8:34

سپاه مذاکره با آمریکا برای حل مشکل معیشت را خیانت خواند

شماره: 8088
Aa Aa

جوانی با بیان این که می خواهند انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند گفته در جمهوری اسلامی هر چه مردم رای می‌دهند همان می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اعلام کرد؛
سپاه مذاکره با آمریکا برای حل مشکل معیشت را خیانت خواند

سردار یدالله جوانی در نشست استانی تبیین و گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم سند زرینی است که در پایان چهل سالگی انقلاب صادر شده است.

به گزارش اسپادانا خبر، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند احساس مسئولیت در جامعه هستیم و باید آحاد مردم را با گفتمان‌ سازی پای کار بیاوریم، افزود: پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری با چه هدف راهبردی این بیانیه را منتشر کردند بسیار اهمیت دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تمام جنگ‌ها را علیه ایران امتحان کرده و امروز به دنبال تصویرسازی غلط از انقلاب برای جوانان جامعه است گفت: دشمن تصویر غلطی از انقلاب به نسل جوان داده و سعی دارد انقلاب اسلامی ایران را انقلابی ناکارآمد جلوه دهد.

جوانی با اشاره به اینکه دشمن با بهره‌گیری از رسانه و جنگ نرم به دنبال گرفتن امید از جوانان ما است، گفت: مقام معظم رهبری فرموند« ما مشکل داریم اما بن‌بست نداریم»؛ دشمن می‌خواهد به گونه‌ای القا کند که ما هیچ راهی به جز مذاکره با استکبار نداریم و در بن‌بست قرار گرفتیم و این توطئه دشمن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پهباد فوق پیشرفته آمریکایی ما توسط همین جوانان ساقط می‌شود گفت: سامانه پدافندی سوم خرداد توسط متخصصین جوان ایرانی ساخته شده است که دشمن را زمین‌گیر کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن بیکاری و گرانی را نشانه می‌گیرد و از این ابزار برای تبلیغ ناکارآمدی انقلاب استفاده می‌کند اما از پیشرفت علمی کشور حرفی نمی‌زند گفت: بعضی‌ها در داخل کشور برای رسیدن به اهداف سیاسی خود دشمن را قوی جلوه می‌دهند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن با ما جنگ اراده‌هاست و باید هوشیار باشیم چرا که دشمن رسانه‌های خود را بسیج کرده تا اراده را از ملت ما بگیرد گفت: نگاه خائنانه است که بگوییم بر سر موشک مذاکره کنیم تا معیشت مردم حل شود.

جوانی با اشاره به اینکه اگر ما موشک و قدرت نظامی نداشتیم دشمن بر سر هیچ مسئله‌ای با ما مذاکره نمی‌کرد، افزود: امروزه در سه حوزه اصلی که آمریکا با ما وارد جنگ است در دو حوزه نشانه‌های امید وجود دارد و ما موفق بودیم.

وی با عنوان اینکه فشار اقتصادی، روانی و عملی سه حوزه‌ای است که دشمن بر ما روا داشته است گفت: دشمن با فشار روانی بر مردم به دنبال آن است که ذهن مردم ما را منحرف کند.

جوانی با اشاره به اینکه در جاهایی که مسئولان ما تلاش در جهت پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری داشتند موفق بودیم افزود: امروز اگر در عرصه نظامی موفق هستیم نتیجه مدیریت و نظارت مستقیم رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: اگر در حوزه اقتصادی می‌بینیم که قاچاق به‌عنوان سم مهلک در اقتصاد کشور وجود دارد اما سیاست‌ها به گونه‌ای نیست که از آن جلوگیری شود، مسئولان مرتبط باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی انتخابات فرمایشی و سوری نیست و هر چه مردم رای می‌دهند همان می‌شود گفت: دولت و مجلس را مردم تعیین و انتخاب می‌کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان