سپاه: نیروهای بسیاری برای کشتن مردم در آبان ماه آموزش دیده بودند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 27 خرداد 1403 - 23:31

سپاه: نیروهای بسیاری برای کشتن مردم در آبان ماه آموزش دیده بودند

شماره: 8937
Aa Aa

سخنگوی سپاه کشته شدن یک نفر را هم ناراحت کننده خوانده و گفته اگر نیروهای انتظامی و بسیج نبودند به اموال مردم رحم نمی کردند.

دشمن به دنبال عدم امنیت در جامعه است؛
سپاه: نیروهای بسیاری برای کشتن مردم در آبان ماه آموزش دیده بودند

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اعتراضات آبان ایران گفت: کشته شدن حتی یک نفر در اینگونه حوادث بسیار زیاد و ناراحت کننده است و نباید اتفاق می افتاد ولی بدانید دشمن برای کشتن مردم نیروهای بسیاری را آموزش داده بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، رمضان شریف در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه با اشاره به اهداف شوم دشمن برای تضعیف آرمان های انقلاب اظهار داشت: اگر نیروهای انتظامی و پایگاه های بسیج نبودند اغتشاشگران به اموال مردم رحم نمی کردند.

وی ادامه داد: این نیروها باید از پایگاه های خود دفاع می کردند چراکه اگر یک کلانتری به دست آنان می افتاد به هیچ کس رحم نمی کردند و شاهد خسارت های جبران ناپذیر بودیم.

شریف ادامه داد: تنها سخن ملت ایران بعد از تغییر نرخ بنزین تدبیر اندیشی بهتر درخصوص اجرای این طرح بود ولی دشمن از این فرصت استفاده کرد تا تنش و ناامنی در نقاط مختلف کشور ایجاد کند که تدبیر داهیانه رهبر معظم انقلاب موجب شد ظرف پنج دقیقه صف ملت از اغتشاشگران جدا و دشمنی که به دنبال ایجاد مشکل در نظام سیاسی کشور بود ناامید شود.

شریف بیان داشت: دشمن به دنبال این است که جامعه را از امنیت و تعادل خارج کند؛ همه ما می دانیم آنان معترض به افزایش نرخ بنزین نبوده بلکه به دنبال اجرای طرحی از پیش تعیین شده برای اهداف خویش بودند و موتور محرکه بسیاری از اینگونه تنش ها افراد ضدانقلاب هستند.

وی گفت: دشمن قسم خورده ایران می داند که توانایی رویارویی با این کشور را در عرصه نظامی ندارد و به دنبال نابودی کشور در حوزه های دیگر همچون اقتصادی و معیشتی است.

شریف افزود: ایران اسلامی در گام دوم انقلاب با داشتن شرایط زیرساختی مطلوب قطعا بسوی آبادانی، رفاه و پیشرفت حرکت خواهد کرد و روزی شاهد پیروزی های پی در پی ملت ایران و شکست های مکرر دشمن خواهیم بود.

وی با اشاره به حوادث سال ۸۸ تصریح کرد: برخی برای چند رای با غرب حرکت کردند و مردم را سرکوب نمودند اما نهم دی ماه فطرت بسیاری از افراد را مشخص کرد و حضور حماسی ملت ایران غائله آنان را به شکست تبدیل نمود و اینجاست که بصیرت و هوشیاری مردم قابل ستایش است.

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از سه منبع قدرتمند در جهان برخوردار است گفت: فرهنگ دینی و اسلامی و حفظ آن با ریختن خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، وجود ولایت فقیه و رهبری فرزانه که عامل عزت و افتخار این کشور است و توده های مردم و حضور همیشه در صحنه آنان عامل قدرت این نظام است که اگر یکی از آن تضعیف شود، این نظام نابود خواهد شد.

سردار شریف بیان داشت: اگرچه در کشور نارسایی هایی وجود دارد ولی می توانیم از آنها رهایی یابیم چرا که ملت ایران از گرفتاری های بسیاری عبور کرده است و امروز نیز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب پیش خواهد رفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان