سپاه پناهگاه امن مردم ایران و همه آزادی خواهان دنیا است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 0:16

سپاه پناهگاه امن مردم ایران و همه آزادی خواهان دنیا است

شماره: 9624
Aa Aa

در بخشی از پیام علی سعیدی آمده سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح و با تبعیت کامل از فرامین فرماندهی کل قوا سدی محکم در برابر دشمنان بشریت است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا؛
سپاه پناهگاه امن مردم ایران و همه آزادی خواهان دنیا است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در پیامی به مناسبت روز پاسدار تاکید کرد:

سپاه سرافراز در کنار سایر نیروهای مسلح با تبعیت کامل از فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ملجاء و پناهگاهی امن برای مردم عزیز کشور و همه آزادی خواهان دنیا گردیده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، متن پیام علی سعیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سوم شعبان المعظم مصادف با میلاد اسوه آزادگی، ایثار و بندگی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که با ژرف اندیشی و تدبیر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) بعنوان روز پاسدار نام گرفته است را به امت اسلام به ویژه سنگرنشینان انقلاب و خانواده معزز آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آنان که الگوهای فداکاری و ایثار بوده و با بصیرت مالک اشترگونه مصداق حریت سید و سالار شهیدان عالم هستند در طول تاریخ با جوشش خون حضرت امام حسین(ع) همواره افراد بزرگی همانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی و محسن حججی پای به عرصه وجود نهادند که با خلوص نیت به جهاد فی سبیل الله پرداختند به همین جهت هرچند با امکانات و تجهیزات دنیوی کم همواره در برابر استکبار جهانی و اهریمنان پیروز بوده اند.

بحمدالله اکنون سپاه سرافراز در کنار سایر نیروهای مسلح با تبعیت کامل از فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ملجاء و پناهگاهی امن برای مردم عزیز کشور و همه آزادی‌خواهان دنیا گردیده است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان