سید حسن خمینی به توصیه رهبر انقلاب نامزد انتخابات نمی شود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:08

سید حسن خمینی به توصیه رهبر انقلاب نامزد انتخابات نمی شود

شماره: 13171
Aa Aa

او گفته رهبری حاج حسن آقا را مانند فرزند خود می دانند. کاندیداتوری او در انتخابات را به صلاح ندانسته و خواسته اند در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکند.

سید یاسر خمینی اعلام کرد؛
سید حسن خمینی به توصیه رهبر انقلاب نامزد انتخابات نمی شود

سید حسن خمینی تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از جماران، سید یاسر خمینی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد:

در هفته ها و بلکه ماههای اخیر، اقبال زیادی به اخوی گرامی جناب حاج حسن آقا شد و بزرگان زیادی از عاشقان امام، ایثارگران، مذهبیّون، خانواده های شهداء، سیاسیون و دانشگاهیان کشور ایشان را تنها کسی دانستند که می تواند کشور را با شعار «همه با هم» امام خمینی متحد کند.

وی با بیان اینکه حاج حسن آقا هنوز این درخواست ها را نپذیرفته بودند، افزود:

ایشان با تردید در حال مشورت و بررسی جوانب امر بودند تا اینکه مطابق دیدارهای نوبه خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ایشان در انتخابات را به صلاح ندانستند و با بیان اینکه حاج حسن آقا را مانند فرزند خود می دانند از ایشان خواستند که در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند. با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

وی  گفت:

لازم است به نیابت از اخوی از همه شخصیت های حقیقی و حقوقی که از ایشان دعوت کردند تشکر کنم. ایشان خود را خدمتگزار مردم می داند و براى صلاحدید مردم و انقلاب حاضر به هرگونه ازخودگذشتگى است و در هر جایى باشد خدمتگزار و دلسوز مردم است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان