شروع موج چهارم کرونا در ایران به شدت نگران کننده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 12:29

شروع موج چهارم کرونا در ایران به شدت نگران کننده است

شماره: 12428
Aa Aa

چنانچه عزاداری فاطمیه منطبق بر شیوه ‌نامه ها نباشد و از ورود مسافران غیر بومی به استان های شمالی ممانعت نشود ایران شاهد افزایش کرونا خواهد بود.

در نامه وزیر بهداشت به وزیر کشور ایران آمد؛
شروع موج چهارم کرونا در ایران به شدت نگران کننده است

سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران به عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا نامه نوشت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از وبدا، در این نامه آمده است:

چنانچه برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه در چند روز آینده منطبق بر شیوه ‌نامه ها و توصیه های همکاران صورت نگیرد یقیناً در افزایش بیماری نقش موثری خواهد داشت.

او در این نامه آورده است:

این جانب و همکارانم به شدت نگران خیز جدید بیماری و شروع موج چهارم با ارتفاعی به مراتب بیشتر از امواج قبلی بوده و هستیم. لذا خواهشمند است، دستور فرمایید هر چه سریعتر موارد مشروحه زیر مورد توجه ویژه قرار گیرد. گرچه عاشقان اهل بیت در همراهی با مدافعان سلامت همواره از پیشگامان رعایت پروتکل های بهداشتی بوده اند با این وجود اگر برگزاری مراسم عزاداری فاطمیّه در چند روز آینده منطبق بر شیوه ‌نامه ها و توصیه های همکاران صورت نگیرد، یقیناً در افزایش بیماری نقش موثری خواهد داشت. در این زمینه دستور ویژه جناب عالی و انجام تمهیدات لازم، راهگشا خواهد بود. طبق گزارشهای واصله تعداد قابل توجهی از مسافران مبداء کلانشهر تهران و بعضی شهرهای دیگر عازم استان های شمالی هستند. همان گونه که مستحضرید در هفته های گذشته طوفان سنگینی از شدت بیماری در این استان ها به ویژه در استان مازندران را تحمل کرده ایم لذا ترتیبی اتخاذ فرمایید که از ورود هرگونه مسافر غیر بومی به این استان ها ممانعت شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان