صهیونیست ها از وحشت براندازی شب ها خواب ندارند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 10:58

صهیونیست ها از وحشت براندازی شب ها خواب ندارند

شماره: 21847
Aa Aa

وحشتی که سربازان صهیونیست از بچه شیعه‌های حزب‌الله دارند از هر سلاح و موشکی بیشتر است و کار به جایی رسیده که به دور خود دیوار می‌کشند.

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
صهیونیست ها از وحشت براندازی  شب ها خواب ندارند

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

اولین دستاورد روز جهانی قدس آن بود که مسئله فلسطین به یک چالش مردمی تبدیل شد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

دومین دستاورد نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، اسلامی شدن آن بود و امروز فلسطین بزرگ‌ترین مسئله جهان اسلام است. سومین دستاورد بزرگداشت روز قدس آن است که دیگر استکبار غرب نمی‌تواند کاری کند تا فلسطین به فراموشی سپرده شود. 

علم‌الهدی چهارمین دستاورد بزرگداشت روز قدس را شکل‌گیری محور مقاومت دانست و گفت:

امروزه ترس و وحشتی که سربازان و افسران صهیونیست از بچه شیعه‌های حزب‌الله دارند از هر سلاح و موشکی بیشتر است و کار به جایی رسیده که صهیونیست‌ها به دور خود دیوار می‌کشند و شب از وحشت براندازی خواب ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دستاورد پنجم بزرگداشت روز قدس جلوگیری از اعلام رسمی قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل بوده است ادامه داد:

صهیونیست‌ها به دنبال تخریب مسجدالاقصی بودند و تلاش داشتند تا به جای آن نماد خیالی هیکل سلیمان را به‌عنوان نماد یهودیت برپا کنند. حتی آمریکا هم در این نقشه بازی کرد و سفارت خود را از تل‌آویو به قدس انتقال داد اما روز جهانی قدس اجازه نداد این نقشه کامل شود و فرمان امام برای جهانی‌شدن این روز فلسطین را به‌عنوان یک ارض اسلامی تثبیت کرد.

وی اظهار کرد:

دستاورد ششم نام‌گذاری روز جهانی قدس، شکل‌گیری وحدت میان گروه‌های مختلف مقاومت اعم از فلسطینی و غیر آن بوده است. روز قدس باعث شد تا از یمن و ایران گرفته تا سوریه، عراق، لبنان و فلسطین، مسلمانان دست‌به‌دست هم بدهند و در برابر آمریکا قد علم کنند. دستاورد هفتم گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز رساندن اسرائیل به لبه پرتگاه و ذلت بزرگی است که امروزه به آن دچار شده و خود نیز کار خود را تمام‌شده می‌داند. با تفاهماتی که اخیراً میان کشورهای منطقه به وجود آمده و ایران، عربستان و بحرین به اتفاق‌نظر رسیده و سوریه نیز به اتحادیه عرب وارد شده اکنون صهیونیست‌ها چشم باز کرده‌اند و خود را در تنگنایی می‌بینند که هر لحظه فروپاشی آن‌ها را سریع‌تر از قبل می‌کند. در آستانه فرارسیدن روزی هستیم که دیگر مسئله‌ای به نام اسرائیل بر زمین وجود نداشته باشد. این‌ها همه اثر این راهپیمایی‌های میلیونی و جمعیتی است که در دفاع از قدس و مقابله با صهیونیسم بسیج شده‌اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان