در سرزمین‌های اشغالی مردم غیر نظامی و شهروند وجود ندارد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 11:56

در سرزمین‌های اشغالی مردم غیر نظامی و شهروند وجود ندارد

شماره: 23719
Aa Aa

اسرائیل یک پادگان بزرگ است و افرادی که در این سرزمین‌ها زندگی می‌کنند شهروند نیستند| تا چند سال آینده کشوری به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.

سید محمد سعیدی، امام جمعه قم عنوان کرد؛
در سرزمین‌های اشغالی مردم غیر نظامی و شهروند وجود ندارد

سید محمد سعیدی، امام جمعه قم در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت:

به ثمر نشستن قیام ملت ایران به برکت تفکر انقلابی بود؛ این اقدام با امید به وعده‌های الهی بود که رعایت تقوای الهی و توکل به خدا از الزامات آن است.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

مدت‌ها است که در برخی از کشورهای اروپایی با تحریک صهیونیست‌ها به قرآن کریم اهانت می‌شود و در ادامه به مسجد الاقصی نیز اهانت‌هایی روا داشته شده است که این مسائل نمی‌تواند از چشم مسلمین پنهان باشد. در سرزمین‌های اشغالی مردم غیر نظامی و شهروند وجود ندارد و شهرک نشینان صهیونیستی شهروند نیستند و از کشورهای دیگر با وعده‌های پوچ به این مناطق آورده شدند تا از آنان به عنوان ابزار تشکیل دولت استفاده شود. اسرائیل یک پادگان بزرگ است و افرادی که در این سرزمین‌ها زندگی می‌کنند، شهروند نیستند بلکه سرباز آنان هستند. امروز اسرائیل خانه‌های فلسطینیان را خراب و آب و برق و غذا را بر روی آنان می‌بندد که البته این کار از گذشته تا کنون انجام شده است و سایر کشورهای اروپایی نظاره گر این امر هستند. کشورهای اسلامی در یک امتحان سخت هستند که دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه انسانی است و در روزهای اخیر موفقیت‌های فلسطین موجب خوشحالی مردم دنیا شد و اقتدار جبهه مقاومت را به رخ مستکبران کشید و ۱۵ مهرماه در تاریخ مقاومت ماندگار شد. عملیات جبهه مقاومت اگر امروز هم به پایان برسد شکاف بزرگی بر اقتدار صهیونیست‌ها محسوب می‌شود و اقتدار پوشالی آنان را در هم شکست و کشورهای حامی آنان نیز بدانند هیچ کاری برای نجات رژیم غاصب نمی‌توانند انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار دارد افزود:

با صبر ملت فلسطین تا چند سال آینده کشوری به نام اسرائیل در جغرافیای جهان وجود نخواهد داشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان