زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 19:00

زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است

شماره: 23720
Aa Aa

طوفان الاقصی یک جنگ ترکیبی با دوام بوده و از زمین، هوا، دریا، چریکی، کلاسیک، روانی، تبلیغاتی، سایبری، رسانه‌ای و اطلاعاتی دشمن را هدف گرفته است.

سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد؛
زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است

سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

رزمندگان مقاومت فلسطینی یک عملیات هنرمندانه و مقتدرانه انجام دادند.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

صهیونیست ها قصد داشتند مسجد الاقصی را خراب کنند و روی آن معبد یهودی بسازند همچنین بین جریان مقاومت اختلاف بیندازند و با عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل یک تضمین امنیتی با صهیونیست‌ها ایجاد کنند اما همه این محاسبات به هم ریخت. امروز در مقابل تهاجم صهیونیست و استکبار جهانی در بلاد اسلامی قرار گرفته‌ایم. در این مسیر فلسطین خط مقدم است اما تهاجم دشمن به طرف همه اسلام و مسلمین می باشد. انگیزه رزمندگان قهرمان مقاومت در طوفان الاقصی جنایات به آخر رسیده صهیونیست‌ها در این چند ماه اخیر بود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها ۷۵ سال جنایت و نسل‌کشی و کودک کشی داشتند بیان کرد:

اما جنایات اخیر آنها بی‌سابقه بود چنانکه در حمله به مسجد الاقصی زن‌ها و بانوان نمازگزار را با ضرب و شتم مورد تهاجم قرار دادند و همچنین مراسم آیین یهود را در مسجد برگزار کردند. همچنین بیش از پنج هزار فلسطینی اسیر و گرفتار صهیونیست‌ها هستند و چندین اسیر در زندان به سرطان مبتلا شدند اما آنها را به درمان نبردند. جنایات صریح غیر انسانی زیادی انجام دادند و این حماسه بی‌نظیر مقاومت در مقابل جنایات اخیر بود. طوفان الاقصی یک جنگ است که دوام دارد و یک جنگ ترکیبی است که از زمین، هوا، دریا، چریکی، کلاسیک، تبلیغاتی، روانی، سایبری، رسانه‌ای و اطلاعاتی دشمن را هدف گرفته است. فاصله غزه تا کرانه باختری رود اردن ۱۰ کیلومتر است که اگر رزمندگان فلسطینی با هم یکی شوند سقوط اسرائیل حتمی است. تحلیل رهبر معظم انقلاب بالاترین تحلیل است که فرمودند اسرائیل ضعیف، ناتوان و رو به زوال است و جریان مقاومت هم یک جوان برنای قد کشیده تازه‌نفس که به میدان آمده و دشمن را زیر و رو و براندازی خواهد کرد.

وی گفت:

نمی‌توانیم در مقابل فداکاری رزمندگان مقاومت بی تفاوت باشیم. این عملیات نشان می‌دهد با هر شکل و قیمتی باید مردم فلسطین و جبهه مقاومت را یاری کنیم. زمینه براندازی استکبار ناپاک و برقراری حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است.

 علم الهدی همچنین بیان کرد:

تلاش و حرکت رییس‌جمهور و تماس با کشورهای اسلامی برای ایجاد یک حرکت جمعی در دنیای اسلام، موضع گیری سیاسی ارزشمندی است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان