ضرغامی و پزشکیان هم ثبت نام کردند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 13:45

ضرغامی و پزشکیان هم ثبت نام کردند

شماره: 13503
Aa Aa

پزشکیان گفته پول‌ها را بردند و خوردند و نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده| رئیس پیشین صدا و سیما شناسنامه اش را باز نکرده اما گفته با کفش کوهنوردی زیر میز مرفهین می‌زند.

آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ایران؛
ضرغامی و پزشکیان هم ثبت نام کردند

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس و وزیر بهداشت دولت اصلاحات با حضور در وزارت کشور ایران در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، پزشکیان‌ بیان کرد:

بدون مشارکت و تعامل با مردم امکان برون‌رفت از مشکلات وجود ندارد و برای این کار چاره‌ای نداریم جز اینکه روند تفرقه و اختلافات موجود در کشور، تنش داخلی و تنش با همسایگان را از بین ببریم. نمی‌شود با دعوا و تنش به فکر توسعه و آینده کشور بود. هیچ کشوری در دنیا نتوانست با تنش به جایی برسد. با تمام وجود باید بین مردم عشق ورزیده و دردهای آن را پیگیری کنیم و وقتی مشکل دارند به جای اینکه آنها را بگیریم بزنیم و به زندان کنیم، باید آنان را درک کنیم. اگر سیستم را درست کنیم مشکلات در عرض ۶ ماه تا یکسال حل شده و امکان ندارد به راحتی بتوان پول خورد و دزدی کرد. اگر اف‌ای‌تی‌اف داخلی را اصلاح کنیم دیگر رانت‌خواران نمی‌تواند حضور پیدا کنند و پول‌ها گم نمی‌شود و امکان ندارد گاهی ۷۰ هزار میلیارد تومان پول معلوم نیست به کجا رفته باشد. پول‌ها را بردند و خوردند و ما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. ۱۰ هزار میلیارد، ۸۰۰۰ میلیارد و ۷ هزار میلیارد تومان پول غیب می‌شود و افتخار می‌کنیم که خوردند.

پزشکیان گفت: من نامزد پوششی جهانگیری نیستم.

عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صدا و سیمای ایران نیز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

او مقابل دوربین خبرنگاران حاضر به باز کردن شناسنامه اش نشد و گفت:

"اسرارم را نشان نمی دهم."

او گفت:

با کفش کوهنوردی زیر میز مرفهین می‌زنم. امروز مردم در تهیه نیازهای اولیه خود مانده‌اند بنابراین ۱۴ عنوان از اقلام مورد نیاز مردم را در دستور قرار داده‌ام تا تهیه شود. من روحانی نیستم و مدام در سال‌های کارم این موضوع را تکرار خواهم کرد. هنوز هم از دوقطبی‌سازی سیاست خارجی و مذاکره دست برنداشته‌اند. این دولت بی‌تدبیر کارش دوقطبی سازی است. روحانی نشان داد که نه توان مذاکره با داخلی‌ها را دارد و نه توان مذاکره با بیرون و دنیا. درباره تحریم راه‌حل اساسی خنثی‌سازی تحریم‌هاست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان