علم الهدی اروپایی‌ها و آمریکایی ها را جانوران درنده خواند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 9:43

علم الهدی اروپایی‌ها و آمریکایی ها را جانوران درنده خواند

شماره: 12178
Aa Aa

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفته آنان که از التماس برای رفع تحریم حرف می‌زنند یا نفهم، نادان و بی‌سواد هستند یا دستشان در دست دشمن است.

بین نیما زم و تروریستی مثل ریگی چه تفاوتی است؟
علم الهدی اروپایی‌ها و آمریکایی ها را جانوران درنده خواند

بین نیما زم و تروریستی مثل ریگی چه تفاوتی است؟ کار ریگی چی بود؟ با گروه اراذل، اشرار و اوباش بیرون کشور کمین کرده بود، به داخل کشور حمله می‌کرد و مرد، زن، بچه و بی‌گناه، همه را به خاک و خون می‌کشید. آن تروریست آدم می‌کشت، نیما زم در یک جریان رسانه‌ای، آدمکشی به آدم‌کش‌ها یاد می‌داد. ساختن بمب، ساختن مواد انفجاری به آن‌ها می‌آموخت. آنان را با یک حرکت توئیتری به خیابان‌ها می‌کشاند. در یک اردوکشی خیابانی آنان را وادار می‌کرد خانه، سامان، زندگی و منافع مردم بی‌گناه را با این مواد انفجاری و بمب‌سازی که او دستور داده است به خاک و خون بکشد. تفاوتش با آن تروریست چیست؟

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت:

عزیزان سربازان امام زمان که این‌ها را دستگیر کرده‌اند در کنار کشور مگر نمی‌توانستند در همان‌جایی که او را دستگیر کردند با یک ترور کور او را از بین ببرند؟ اگر این کار را می‌کردند ضد حقوق بشر نبود؟ چون آوردند در داخل کشور در محکمه عدلی او را سپردند، آنجا محاکمه شد، دادرسی و بررسی شد و برحسب جنایاتی که خودش اقرار کرده بود، او را به جزای اعمالش رساندند، این می‌شود ضد حقوق بشر اما این‌که از یک کشور دیگر بیایند یک دانشمند را در خانه خودش با یک سلاح اتوماتیک ناتویی هدف قرار بدهند آن‌هم مقابل چشم خانواده‌اش، ضد حقوق بشری نیست، آن را محکوم نمی‌کنند. دشمنان ما چنین موجودی هستند، فرقی بین آمریکا و سه کشور اروپایی نمی‌کند، هم اروپایی‌ها چنین جانوران درنده هستند و هم آمریکایی‌ها چنین عناصر ناپاک وحشی هستند، این‌ها دشمن ما هستند، ما به این‌ها التماس کنیم که تحریم را از ما بردارند؟ اصلاً فکرش یا جهالت است یا خیانت، آنانی که حرفش را می‌زنند یا این‌قدر نفهم و نادان و بی‌سواد هستند که چیزی نمی‌فهمند، دشمن‌شناس نیستند و یا نخیر، دستشان در دست دشمن خائن هستند و آمدند دست به چنین عمل خائنانه‌ای بزنند با چنین دشمنی که الآن دارد با ما این‌طور معامله می‌کند. نشست تجاری که سه کشور اروپایی با ایران داشتند به خاطر این‌که یک ناپاک تروریست جاسوس را بااقتدار خودمان و باقدرت نیروهای فداکار خودمان گرفتیم، آوردیم و تحویل قانون و عدل دادیم، تحویل محکمه دادیم و به جزای عملش رسید را می‌گویند ضد حقوق بشری، آنان این‌قدر ناپاک هستند که نشست قرار گذاشته‌شده از قبل را به هم می‌زنند به‌عنوان این‌که شما ضد حقوق بشری عمل کردید، این‌ها فکر می‌کنند دنیا این‌قدر نفهم است یا فکر می‌کنند آن‌قدر بر دنیا مسلط شده‌اند که بر همه افکار، بینش‌ها و اندازه‌های انسانی مردم مسلط هستند که آنان را منحرف و تحریف کنند با این ادعاهای غلط، دشمنی که تا اینجا پای ما ایستاده از او رفع تحریم بخواهیم؟

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان