عَلَم لیبرالیسم افتاده و مسیحیت هم دیگر حرفی برای گفتن ندارد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 20:54

عَلَم لیبرالیسم افتاده و مسیحیت هم دیگر حرفی برای گفتن ندارد

شماره: 15803
Aa Aa

او با بیان این که اندیشمندان غربی می‌گویند آینده از آنِ مذهب است گفته ملت ما پرچم‌دار یک ابرتحول و پیروزی بزرگ در قرن حاضر خواهند بود.

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛
عَلَم لیبرالیسم افتاده و مسیحیت هم دیگر حرفی برای گفتن ندارد

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت:

یک ابرتحول در قرن حاضر در پیش روی ما قرار دارد. این ابرتحول از مسیر اعتلای انقلاب اسلامی با محوریت ایران شکل خواهد گرفت و ادامه خواهد یافت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی گفت:

در قرن میلادی گذشته یعنی قرن بیستم یک حادثه بزرگ که وقوع انقلاب اسلامی بود اتفاق افتاد. این اتفاق یک ابرتحول در پیشِ روی جهانیان بود.

او ادامه داد:

برای بشریت تکیه‌ بر ظرفیت‌های فناوری ارتباطات فضای مجازی و دیجیتال فرصت و بستر بسیار مهم و بزرگی است که بسیجیان با هوشمندی و درایت پیشتاز این عرصه شده‌اند. بسیج با عنوان تشکیلاتی انقلابی، تحول‌آفرین و مردم‌نهاد می‌تواند تحولات فراوانی را در عرصه فضای مجازی ایجاد کند.

او با اشاره به اینکه بسیج یعنی ملت ایران عنوان کرد:

ما در بسیج به‌عنوان خدمتگزار وظیفه داریم که در مسیر تسهیل‌گری هم‌افزایی ایجاد کنیم و راه‌های پیوستن را پیدا کنیم و امروز اگر شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی ایجاد شده، یعنی اینکه ملت بزرگ ایران فناوری را به میدان فرستاده است. الگوی ما برای موفقیت، الگوی دفاع مقدس است؛یعنی هرکدام از جوانان که در هر سطحی از تحصیلات هستند و در هر جغرافیایی از ایران قرار دارند به راحتی بتوانند جای خود را در این عرصه شناسایی کنند تا در جهت دستیابی هرچه سریع‌تر به پیروزی بزرگ و تاریخی که نجات‌بخش بشریت است برسیم البته این یک شعار نیست چون ریشه علمی دارد.

او  افزود:

لیبرالیسم به آخر خط رسیده و عَلم آن افتاده و وضعیت سوسیالیسم نیز برای شما روشن است. مسیحیت هم دیگر حرفی برای گفتن ندارد زیرا هر آنچه داشته را برای نظام لیبرالیسم هزینه کرده است.

سلیمانی عنوان کرد:

مکتب ما، مکتب بزرگی است پس قطعاً پیروزی بزرگ و تحول عظیمی را پیش رو خواهیم داشت و ملت ما پرچم‌دار این ابرتحول و پیروزی بزرگ در قرن حاضر خواهند بود به عبارت دیگر، اندیشمندان غربی می‌گویند آینده از آنِ مذهب است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان