فتنه ۸۸ در سال۸۴ در کنگره آمریکا نامگذاری شده بود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 10:03

فتنه ۸۸ در سال۸۴ در کنگره آمریکا نامگذاری شده بود

شماره: 16220
Aa Aa

او گفته امت فاطمی(س) خطر را به موقع می فهمد و در شناخت فتنه به بلوغ رسیده. مقاومت نیز از ایران فراتر رفته و به یمن، عراق، سوریه و لبنان رسیده است‌.

 
حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران؛
فتنه ۸۸ در سال۸۴ در کنگره آمریکا نامگذاری شده بود

حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در مراسم نهم دی در میدان امام حسین (ع) گفت:

«امت فاطمی(س) خطر را به موقع می فهمد و در شناخت فتنه به بلوغ رسیده است».

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

دست‌های مخملی دشمن مردم ما را فریب نداد. مردم هم فتنه را خوب فهمیدند و هم خوب عمل کردند. دو نعمت وجود رهبری بصیر، حکیم و شجاع و نعمت مردم ولایتمدار سبب شده است همه توطئه های دشمن به فرصتی برای ما تبدیل شود. مردم ۱۲ سال قبل به فتنه ای تیر خلاص زدند که طراحی آن ده ها سال طول کشیده بود. فتنه در سال۸۸ رخ داد اما در سال۸۴ در کنگره آمریکا برای این فتنه نامگذاری کرده بودند.

او گفت:

مردم فتنه را به فرصت تبدیل کردند و انقلاب با قدرت بیشتر راهش را ادامه داد. مومنان واقعی در فتنه ها دچار تردید نمی شوند و خطر و جبهه حق و باطل را تشخیص می دهند. آن‌ها استحکام فکری دارند و براساس ایمان خود مبارزه کرده و ایستادگی می‌کنند و هرگز کوتاه نمی آیند. ۹ دی انفجار نور در تاریکی فتنه بود. فتنه گران می خواستند تیر خلاص به باورهای مردم بزنند اما مردم توهین به مقدسات خود را تحمل نکردند. گرامیداشت ۹ دی فقط گرامیداشت یک خاطره نیست. ۹ دی چراغ راه آینده و انتقال فرهنگ مقاومت است. دشمن اعتراف کرده است که ملت ایران هدایتگر مقاومت هستند. استکبار بداند این مردم از سال۸۸ با بصیرت تر و مقاوم تر هستند. شما هرچه می خواستید انجام دادید و آن‌چه نکردید را نتوانستید، انجام دهید. این ملت را از چه می ترسانید؟ اکنون مقاومت از ایران فراتر رفته و به یمن، عراق، سوریه و لبنان رسیده است‌. دشمن هم در سرازیری سقوط قرار گرفته است. رژیم صهیونیستی دور خود دیوار کشیده است و در برابر موشک مقاومت به ذلت افتاده است. شما ملت فشارها، سختی ها و بدعمل کردن ها را تحمل کردید و بدانید مقاومت شما جواب داده است. گذشت زمان که دشمن فکر می کرد با برخی عناصر فریب خورده و نفاق در داخل می‌تواند چراغ نظام را خاموش کند. تا مکتب حاج قاسم است مکتب۹ دی هم وجود دارد و فتنه ها شکست خورده هستند. پیام ۹ دی این بود که مردم ما اهل کوفه نیستند. دشمن تهدید می کند اما فریاد مردم ما هیهات من الذله است.هدف دشمن، ناامید کردن مردم ما از آینده است پس باید مراقب بود که در مقابل دشمن هم رکن بصیرت داشت و هم رکن جهاد. ما دیگر اجازه نمی‌دهیم که شما در نماز جمعه مظلومانه با امام زمان عج درد دل کنید و فریاد" این عمار" بزنید.

وی گفت:

امروز زنان ما در مکتب حضرت زهرا بصیرت، صراحت، شجاعت، پشت دشمن شکستن و فرزند دادن در راه انقلاب را آموخته اند و هر چند دشمن تحریم و تهدید می‌کند، فریاد ملت ما هیهات من الذله است. اگر شما در زمان پیامبر بودید خانه حضرت زهرا (س) مورد تعرض قرار نمی‌گرفت و مظلومیت برغم نمی‌خورد و نمی‌گذاشتید که حضرت زهرا (س) شبانه و مخفیانه تشییع شوند.

حاجی صادقی افزود:

این مردم این فتنه بزرگ را نقش بر آب کردند، فتنه سنگینd که تا الان اسناد آن را که جمع‌آوری کردیم بیش از ۹ جلد شده است.

او ادامه داد:

یک مومن واقعی هرگز کوتاه نمی‌آید و این امتیاز امت ولایتمدار است. در مکتب اسلام و آن بانویی تربیت شده ایم که ذلت را نمی‌پذیرد.

 

 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان