فرمانده کل ارتش: ان‌شاءالله در رکاب رهبری به ظهور منجی موعود برسیم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 8:18

فرمانده کل ارتش: ان‌شاءالله در رکاب رهبری به ظهور منجی موعود برسیم

شماره: 7385
Aa Aa

سیدعبدالرحیم موسوی گفته: سپاه و ارتش دست از دست همدیگر بیرون نخواهند کشید؛ دشمنان از این حقیقت عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.

در دیدار فرماندهان کل ارتش و سپاه ایران مطرح شد؛
فرمانده کل ارتش: ان‌شاءالله در رکاب رهبری به ظهور منجی موعود برسیم

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی دیدار و گفتگو کرد.

محمدعلی جعفری در این دیدار گفت: هدف از این دیدار تبریک به امیر موسوی و آحاد کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز تحکیم وحدت میان ارتش و سپاه است و امیدواریم این برادری، وحدت و همدلی که توصیه حضرت امام(ره) و مورد تأکید فراوان مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)است و امروز بین ارتش و سپاه در نقطه اوج خود قرار دارد روز به روز تعمیق بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما و شکست دشمن در هر مأموریتی، همدلی و برادری با یکدیگر است، افزود: این یک اصل مهم و از آموزه های دینی ما محسوب می‌شود و امیدواریم وحدت و همدلی ارتش و سپاه که موجب امنیت و آرامش خاطر ملت ایران و ناامیدی و عصبانیت دشمن است، روز به روز ارتقا یابد تا مردم ما شاهد نصرت‌های الهی و پیروزی‌های بزرگتری باشند.

در ادامه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و ابراز خرسندی از این دیدار گفت: جلسات مشترک فرماندهان ارتش و سپاه معمولاً بصورت ماهیانه برگزار و طی این جلسات، راجع به نحوه مقابله با تهدیدات دشمنان و چگونگی تحکیم بیشتر ساختار درونی این دو سازمان گفتگو و تبادل نظر می‌شود و گاهی هم به صورت موردی و یا در مناسبت‌های تاریخی بزرگ از جمله روز پاسدار یا روز ارتش این دید و بازدیدها صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به موضع گیری های بی اساس و اقدامات احمقانه آمریکا و سردمداران استکبار جهانی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: یک وقتی هم دشمنانِ بی‌عقل ما کارهای زشتی انجام می‌دهند و برای اینکه بدانند کارشان زشت است و هیچ تأثیر و خللی در روند حرکت ما ندارد و مردم عزیز ما نیز اطمینان یابند که این کار دشمنان ما هیچ مانعی در راه پیشرفت آنان ایجاد نمی‌کند این دیدارها انجام می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: از این فرصت استفاده می‌کنم و به ملت بزرگ ایران اعلام می‌کنم که مطمئن باشند، ارتش و سپاه برای دفاع از این ملت، آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، دست از دست همدیگر بیرون نخواهند کشید و دشمنان ما از این حقیقت، مأیوس، خشمگین و عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند که سپاه و ارتش از هم جدا نخواهند شد تا ان‌شاءالله در رکاب فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به آن نقطه نهایی که ظهور منجی موعود است برسیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان