محسن رضایی نظامیان ایران را به امیر کبیر تشبیه کرد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 15:56

محسن رضایی نظامیان ایران را به امیر کبیر تشبیه کرد

شماره: 12842
Aa Aa

او گفته اگر نظامیان بر سر کار بیایند دست دزدها را قطع می کنند و تا آخرین قطره ای که از بیت المال رفته به خزانه باز می گردانند.

نظامیان افراد قاطعی هستند؛
محسن رضایی نظامیان ایران را به امیر کبیر تشبیه کرد

«محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران ۱۴۰۰ گفت:

کسانی که می گویند چرا نظامی ها در انتخابات می آیند در جریان نیستند که در اروپا و آمریکا بیش از ۵۰٪ روسای جمهور و روسای دولتها نظامی بودند و یا اطلاع دارند و ترسی از به خطر افتادن منافع و یا زد و بند خود دارند و نگرانند که نظامیان این ها را بهم بریزند و بیرون کنند. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از برنا، او افزود: 

من عمده این ترس را ناشی از زد و بند اقتصادی و رانت خواری می دانم چون اگر نظامیان بر سر کار بیایند دست دزدها را قطع می کنند و تا آخرین قطره ای که از بیت المال رفته به خزانه باز می گردانند و به دست مردم می رسانند. نظامیان افراد قاطعی هستند؛ گفتند خرمشهر را آزاد می کنیم و آزاد کردند و گفتند حکومت داعش را در کمتر از سه ماه از بین می بریم و عمل کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: منظور ما از نظامیان افراد کارآمدی است که فهم، برنامه ریزی و توانمندی داشته باشند و حتما تغییر ایجاد می شود.

او با تشبیه نظامیان در ایران به امیرکبیر گفت: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است. امیرکبیر قبل از آنکه مسئولیت صدراعظمی را در دولت برعهده بگیرد به مدت طولانی در نیروهای مسلح بود و ۳ لقب قبلی او یعنی مستوفی نظام، وزیر نظام، امیر نظام نشان می دهد که کارنامه او در بخش نیروهای مسلح بوده و به پشتوانه ان تجربه توانست، مدیریت اجرایی کشور را ظرف مدت کوتاهی متحول کند.

او گفت:

در هر صورت در انتخابات هر چه تنوع بیشتر باشد مردم بیشتر شرکت می کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان