مخالفت دادستانی تهران با آزادی مشروط نازنین زاغری و نرگس محمدی | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 0:14

مخالفت دادستانی تهران با آزادی مشروط نازنین زاغری و نرگس محمدی

شماره: 8869
Aa Aa

بهزادی‌راد گفته در حالی که این دو برای درمان و طبق قانون مشمول بهره‌مندی از آزادی مشروط می‌شوند اما دادستانی با هر دو مخالفت کرده است.

وکیل مدافع نازنین زاغری و نرگس محمدی خبر داد؛
مخالفت دادستانی تهران با آزادی مشروط نازنین زاغری و نرگس محمدی

دادستانی تهران با آزادی مشروط نازنین زاغری تبعه ایرانی- انگلیسی و نرگس محمدی فعال سیاسی، مخالفت کرد.

محمود بهزادی‌راد وکیل مدافع نازنین زاغری و نرگس محمدی با اعلام این خبر گفت که دادستانی همچنین با درخواست اعطای مرخصی موکلانم مخالفت کرده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، این وکیل دادگستری درباره پرونده نرگس محمدی افزود:

قرار بود به موکلم مرخصی داده شود و حتی وزارت اطلاعات به عنوان ضابط پرونده موافقت کرده بود اما متاسفانه دادستانی با آن مخالفت کرد.

بهزادی‌راد درباره روند درمانی موکلش نیز گفت: خوشبختانه چند وقت قبل دادسرا موافقت کرد و موکلم برای انجام مسائل درمانی و معاینه توسط پزشکان متخصص از زندان خارج شد اما پزشکان گفته بودند باید به صورت مداوم و حداقل هر ۶ ماه یکبار معاینه شود اما اکنون چندین ماه است که معاینه نشده است.

وی درباره نازنین زاغری نیز گفت: نازنین زاغری چند مرتبه برای معاینه پیش روانپزشک اعزام شده و او نیز وضعیتی مشابه نرگس محمدی دارد.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: هم برای نازنین زاغری و هم نرگس محمدی درخواست آزادی مشروط و مرخصی داده بودیم که دادستانی با هر دو مخالفت کرده است در حالی که موکلانم طبق قانون مشمول بهره‌مندی از آزادی مشروط می‌شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان