مردم با صبر و تقوا گرانی‌ها را تحمل کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:03

مردم با صبر و تقوا گرانی‌ها را تحمل کنند

شماره: 21573
Aa Aa

این حجم از گرانی توطئه آمریکاست| اسلام در کشور ما برانداختنی نیست| شاخ آمریکا را شکستیم| انگلیسی‌ها خاندان پهلوی را برای دین زدایی آورده بودند.

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران؛
مردم با صبر و تقوا گرانی‌ها را تحمل کنند

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت:

انگلیسی‌ها خاندان پهلوی را برای دین زدایی از جامعه ایرانی آورده بودند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی ادامه داد:

شاه نیز در آخرین اقدام خود با تحریک هویدا می‌خواست در کشور ما اسلام را از رسمیت بیندازد و ضدیت خود را با دین نشان دهد اما شهدا اجازه ندادند.

او با بیان اینکه اسلام در کشور ما برانداختنی نیست اضافه کرد:

شهیدان پرچم اسلام و قرآن را برافراشتند و این پرچم بر زمین نمی‌ماند.

وی ملت ایران را حافظ ارمغان شهدا دانست:

به برکت خون شهدا شاخ آمریکا را شکستیم و به فضل الهی روز به روز شاهد سقوط بیشتر این نظام استکباری خواهیم بود و توطئه‌های آنان را خنثی خواهیم کرد.

خاتمی با اشاره به طراحی ۲۰۰ توطئه برای سرنگونی نظام اسلامی توسط پژوهشکده‌های آمریکایی گفت:

تنها یک توطئه باقی مانده و آن گرانی‌های افسارگسیخته است در واقع گرانی‌ها جنگ اقتصادی با آمریکاست البته سوءمدیریت‌ها را تبرئه نمی‌کنیم اما شاهد صحنه‌گردانی آمریکا هستیم. از همین جا به صراحت می‌گویم این حجم از گرانی توطئه و جنگ اقتصادی با آمریکاست لذا مسوولان باید حرکت جهادی برای پیروزی در جنگ اقتصادی و مقابله با گرانی‌های افسار گسیخته را بیشتر کنند. صمیمانه از مسئولان می‌خواهیم حرکت جهادی خودشان را برای مهار گرانی‌ها بیشتر کنند و مردم نیز با صبر و تقوا به وعده الهی «فَإِنَّ مَعَ ٱلۡعُسۡرِ یُسۡرًا» امید داشته باشند زیرا مشکلات ماندنی نیست و در طول ۴۴ سال گذشته شاهد نصرت‌های الهی بودیم.

وی همچنین گفت:

شاهد سبقت کشورهای همسایه در برقراری رابطه با ایران هستیم؛البته حسن همجواری برای جمهوری اسلامی یک اصل است و از برقراری این حسن همجواری خوشحالیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان