مردم هیچ کشوری در دنیا همانند ملت ایران عزتمند نیستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 23:05

مردم هیچ کشوری در دنیا همانند ملت ایران عزتمند نیستند

شماره: 23561
Aa Aa

او گفته دشمنان از عضویت ایران در سازمان پیمان شانگهای و توسعه مراودات و مناسبات با کشورهای مختلف بسیار ناراحت و عصبانی هستند.

رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان؛
مردم هیچ کشوری در دنیا همانند ملت ایران عزتمند نیستند

رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه رشت اظهار کرد:

آمریکا رهبران دنیا را تحریک و ملتها را استعمار می کند و برخی از کشورها در دنیای امروزی بردگی آمریکا را تحمل می کنند اما ملت ایران آزاده و عزتمند است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

امروز شاهدیم که رییس جمهور مردمی در خاک آمریکا آنچه را که در دل مردم بود، بازگو کرد و جنایتهای آمریکا را برملا کرد حال آنکه هیچ دولت و کشوری چنین جراتی ندارد و این عزت و سربلندی را خداوند به ملت ایران داده است. مردم هیچ کشوری همانند ملت ایران در دنیا عزتمند و سربلند نیست. هم اینک دشمنان به قدرت ایران و نفوذ ما در جهان واقفند و از عضویت ایران در سازمان پیمان شانگهای که دستاورد بزرگی است و توسعه مراودات و مناسبات با کشورهای مختلف بسیار ناراحت و عصبانی هستندحال آنکه در دولت گذشته مسایل کشور فقط به برجام گره زده شده بود اما امروز با حضور پررنگ ایران در عرصه های مختلف بین المللی، صادرات ما افزایش یافته و قدرت ما بیشتر شده است.

فلاحتی بیان کرد:

دولت مردمی با بدهی زیاد و کسری بودجه سنگینی و در حالی که در اواخر دولت گذشته رشد اقتصادی ما صفر بودکار را آغاز کرد اما هم اینک رشد اقتصادی به ۴.۴درصد رسیده و کشور به خوبی اداره می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین گفت:

وضعیتی که دولت آذربایجان به وجود آورده، پسندیده یک کشور اسلامی نیست و از سوی دیگر صهیونیست ها به طرق مختلف وارد منطقه می شوند تا آن را ناآرام کنند اما با ورود ایران و روسیه شرایط منطقه در حال عادی شدن است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان