مسببین آشوبهای خیابانی به سزای اعمالشان خواهند رسید | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 9:19

مسببین آشوبهای خیابانی به سزای اعمالشان خواهند رسید

شماره: 14190
Aa Aa

در جریان وقایع خوزستان نیروهای پلیس مقتدرانه، هوشمندانه و توام با خویشتن‌داری عمل کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای فرصت‌طلب فضا را ناامن کنند.

حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران؛
مسببین آشوبهای خیابانی به سزای اعمالشان خواهند رسید

حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران در ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در استان خوزستان گفت:

مردم غیور خوزستان همواره اثبات کرده‌اند که صفشان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند. نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد عده‌ای فرصت‌طلب فضا را ناامن کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، او با اشاره به آمادگی کامل پلیس در صیانت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان گفت:

سیاست و رویکرد نیروی انتظامی در فضای امروز استان خوزستان "آرام‌سازی" است و برای تحقق این مهم از ظرفیتهای خود، بهره‌برداری حداکثری می‌بریم. عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانند که خط قرمز نیروی انتظامی حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت‌المال، کیان و اموال مردم است؛ پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم‌زدن امنیت، هدفی ندارند شناسایی شده‌اند. در جریان وقایع اخیر در استان خوزستان، نیروهای پلیس مقتدرانه، هوشمندانه و توام با خویشتن‌داری اقدام و عمل کردند البته که در مقابل متجاوزان به حریم امنیت مردم لحظه‌ای درنگ و کوتاهی نمی‌کنیم.

اشتری با اشاره به اشراف اطلاعاتی توام با سرعت عمل پلیس خاطرنشان کرد:

مسببین در ناآرامی‌ها و آشوبهای خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان