معاون پارلمانی سپاه پاسداران بیانیه اتحادیه اروپا را بی ادبانه خواند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 18:27

معاون پارلمانی سپاه پاسداران بیانیه اتحادیه اروپا را بی ادبانه خواند

شماره: 7628
Aa Aa

جوکار گفته: همنوایی اتحادیه اروپا با آمریکا در بحث برجام کاملا مشخص است؛ اروپایی‌ها نقش پلیس خوب و آمریکایی‌ها نقش پلیس بد را ایفا می‌کنند.

اروپایی‌ها می‌خواهند ایران را در عالم برزخ قرار دهند؛
معاون پارلمانی سپاه پاسداران بیانیه اتحادیه اروپا را بی ادبانه خواند

معاون پارلمانی سپاه گفت: اروپایی ها می‌خواهند ایران را در همین وضعیت برزخ قرار دهند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمدصالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه با بیان اینکه امروز همسویی و همنوایی اتحادیه اروپا با آمریکا در بحث برجام کاملا مشخص است اظهار کرد: امروز اروپایی‌ها نقش پلیس خوب و آمریکایی‌ها نقش پلیس بد را ایفا می‌کنند.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه بیانیه اتحادیه اروپا خیلی بی ادبانه بود ادامه داد: اروپایی‌ها در این بیانیه به جای اینکه آمریکا را محکوم کنند متاسفانه اولتیماتومی که ایران داده را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها می‌خواهند ایران را در همین وضعیت و عالم برزخ قرار دهند، اضافه کرد: اروپایی‌ها می‌خواهند ایران از این وضعیت خارج نشود و آن‌ها نیز اقدامی انجام ندهند.

جوکار تصریح کرد: اروپایی‌ها در طول یک سال گذشته آنچه که پیشنهاد خودشان در بحث برقراری کانال مالی "spv" بود هیچ اقدامی صورت ندادند و بعد آن را تبدیل به "اینستکس" کردند و آن هم جواب نداد.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه اروپایی‌ها در بحث نفت، ارز و مسائل مالی نمی‌خواهند پاسخی داشته باشند خاطر نشان کرد: شرایطی که ما امروز در آن قرار گرفته‌ایم کاملا روشن و شفاف است.

جوکار درپایان گفت: اروپایی‌ها به گونه‌ای می‌خواهند ایران را در برجام نگه داشته و اجازه خروج ندهند و از طرفی اقدام مثبتی را انجام ندهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان