ملت ایران دشمنان نظام را نااُمید کردند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 11:08

ملت ایران دشمنان نظام را نااُمید کردند

شماره: 20970
Aa Aa

دشمنان رسانه ها، فضای مجازی و پول های فراوانی دارند و در تلاشند تا با کمک افراد خودفروخته، منافقین و سلطنت طلب ها ضربه ای به ما وارد کنند. اسلحه های زیادی وارد کشور کردند و می‌خواستند طرح شوروی را در ایران اسلامی اجرا کنند.

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان؛
ملت ایران دشمنان نظام را نااُمید کردند

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

تمام محاسبات دشمن در براندازی نظام اسلامی نه تنها درایران بلکه در عراق، سوریه، یمن و لبنان با شکست مواجه شده است و همه‌ی تبلیغات و هزینه‌های دشمن بر باد رفته است.
به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان اینکه دشمنان این سرزمین همچنان در حال توطئه، ایجاد اغتشاش و نقشه چینی هستند گفت:

ملت بزرگ ایران با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار با اتحاد و انسجام همه‌ی گروه‌ها و توجه به ندای رهبری در همه‌ی برهه‌ها می‌توانند دشمن را شکست دهند.

او گفت:

ملت ایران در جریان فتنه ترکیبی اخیر با توکل بر پروردگار، هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، اتحاد و حمایت از مسوولان دشمنان نظام اسلامی را نااُمید کردند. غرب در این فتنه ترکیبی تلاش‌های بسیاری را برای مبارزه با نظام اسلامی انجام داد اما شکست سنگینی را متحمل شد. دشمنان در وقایع اخیر و فتنه ترکیبی اسلحه های زیادی وارد کشور کردند، تبلیغات رسانه ای فراوانی علیه نظام اسلامی انجام دادند و پول‌های بسیاری به مُهره ها و افراد جاسوس خود دادند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت:

دشمنان نظام اسلامی امیدوار بودند که این بار در مقابله با ملت ایران موفق شوند اما آنها امروز با پایان یافتن اغتشاشات در کشور خیلی عصبانی و ناراحت هستند. دشمنان در جریان این نا آرامی ها محاسباتی برای خود داشتند و امروز به دنبال این هستند که دستاورد و نتیجه ای برای خود درست کنند.

مهدوی با اشاره به اینکه امکانات دشمنان از ما بیشتر است گفت:

دشمنان، رسانه ها، فضای مجازی و پول های فراوانی دارند و در تلاشند تا با کمک افراد خودفروخته، منافقین و سلطنت طلب ها ضربه ای به ما وارد کنند. لطف و نُصرت الهی و توجه پروردگار عامل مهمی در موفقیت نظام اسلامی در برابر دشمنان است اما دشمنان هیچ وقت در محاسبات خود به عنایات الهی توجهی ندارند و فرق محاسبات آنها با ما همین است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند که طرح شوروی را در ایران اسلامی اجرا کنند افزود:

غربی ها در کودتای نوژه هم محاسباتی برای خود داشتند اما معادلات آنها غلط از آب در آمد. محاسباتی که در آنها ایمان به پروردگار، انتظار فرج، اتحاد زیر لوای ولایت فقیه و رهبری های حکیمانه است با محاسبات دشمنان فرق دارد. امروز دشمنان نظام اسلامی سقوط و افول خود را مشاهده کرده اند و امیدواریم با ضربه هایی که در آینده به آنها وارد می‌شود سقوط و اُفولشان بیشتر شود. مردم ایران نیز باید با توجه به شرایط خاص کشور خود را برای برگزاری با شکوه جشن های دهه فجر و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان