«پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 5:52

«پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟

شماره: 20885
Aa Aa

مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می زنند؟| دشمنان در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند و هرکسی را که تحریم می کنند محبوب مردم می شود.

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران؛
«پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت گفت:

حضرت زهرا(س) از بهترین افراد در رعایت حریم و عفاف و حجاب بوده است. او کسی بود که در احترام به پدر و مودبانه سخن گفتن با پیامبر (ص) پیش قدم بود و بر آن تاکید داشت اما پیامبر از او می‌خواست که پیامبر را بابا صدا کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی تحرکات ماه های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست:
«پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می برد. اینها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.

خاتمی با اشاره به حریم شکنی از مقام معظم رهبری در نشریه فرانسوی گفت:

نشریه انتشار دهنده یک نشریه مبتذل است و عددی نیست. ما فدای اسلام هستیم و جان می دهیم برای آن. اینها می خواهند چراغ اسلام را خاموش کنند اما به حمد خدا این چراغ خاموش شدنی نیست.

او با طرح این پرسش که چرا امام و رهبری مورد هجمه هستند؟ گفت:

همان طور که امام خمینی گفتند تمام مقصد ما مکتب ماست. اینها از اسلام کینه دارند. مقام معظم رهبری نگذاشتند پرچمی که امام برداشت زمین بماند و ان شاءالله این نظام تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

وی با اشاره به تحریم ایران در روزها و ماه های گذشته اظهار کرد:

انگار اروپا و آمریکا و نوچه هایشان مسابقه در تحریم گذاشتند. هدف از این تحریم ها چیست؟ به نظر هدفشان انزوای ایران است اما آیا به این هدف رسیدید؟ ایران بی اعتنا دارد راهش را دنبال می کند و ان شاءالله پیشرفت هایش ادامه دارد. هرکسی را که تحریم می کنید او محبوب مردم می شود و تبریک دارد که استکبار ستیزانه و با قدرت راهشان را ادامه می دهند.

خاتمی با اشاره به اقدام مجلس عوام انگلیس که سپاه را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد گفت:

این هم یکی دیگر از پرونده های سیاه و ننگین انگلیس است. سپاه پاسداران و نیروهای مسلح از ارتش و نیروی انتظامی و وزارت دفاع و بسیج بازوهای این ملت هستند یعنی می خواهید بگویید مردم ایران تروریست هستند، حق‌تان این است که بگوییم "مرگ بر انگلیس".

وی با بیان اینکه خلیج فارس در قدیمی ترین سندها خلیج فارس نامیده شده است و ایرانی بوده، هست و خواهد بود گفت:

آنچنان که جزایر سه گانه ملک ابدی ایران است و کسی حق دست درازی ندارد و حتی حق ندارند درباره اش حرف بزنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان