مکافات گستاخی رژیم آپارتایدی صهیونیستی قطعی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 8:16

مکافات گستاخی رژیم آپارتایدی صهیونیستی قطعی است

شماره: 17056
Aa Aa

سپاه پاسداران نیز می گوید بی شک رژیم صهیونیستی تاوان جنایتی را که به شهادت دو پاسدار مدافع حرم در اثر حمله موشکی به دمشق منجر شده خواهد داد.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران؛
مکافات گستاخی رژیم آپارتایدی صهیونیستی قطعی است

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران اقدام اسرائیل در حمله موشکی به حومه دمشق را به شدت محکوم کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، سعید خطیب زاده در واکنش به حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه پاسداران منجرشد این اقدام را جنایت کارانه و برگرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور رژیم صهیونیستی خواند.

او با تاکید بر قطعیت بی‌مکافات نگذاشتن این گستاخی‌ و عملیات‌های ماشین ترور رژیم کودک کش صهیونیستی پاسخگو نمودن این رژیم آپارتایدی در قبال اینگونه جنایات ضد انسانی را از اهداف محور مقاومت در منطقه دانست.

پیش‌تر، روابط عمومی کل سپاه پاسداران در این اطلاعیه ای اعلام کرده بود:

در پی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های معظم شهدا و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان فی سبیل الله تاکید شده است:

بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

  •  

شبکه کان اسرائیل به نقل از ارتش این رژیم گزارش داد که نظامیان در امتداد مرزهای شمالی و همچنین نیروی هوایی و پدافندهای هوایی این رژیم بعد از هشدار و تهدید ایران به حالت آماده باشد در آمده اند.

شبکه المیادین نیز به‌نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که ارتش اسرائیل از ترس ایران سطح آماده‌بش خود را در شمال فلسطین اشغالی ارتقا داده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان