نامحرمان از دهه دوم انقلاب در اداره اقتصاد و فرهنگ نفوذ کرده اند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:18

نامحرمان از دهه دوم انقلاب در اداره اقتصاد و فرهنگ نفوذ کرده اند

شماره: 12588
Aa Aa

رضایی گفته دشمنان از ورود نظامی‌ها می ترسند. حق دارند بترسند. فساد و فقر و تبعیض و عقب ماندگی اقتصادی ایران مربوط به نفوذی‌ها است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران؛
نامحرمان از دهه دوم انقلاب در اداره اقتصاد و فرهنگ نفوذ کرده اند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در مراسم گرامیداشت دهه فجر در شهرستان دهدشت گفت:

انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات وسیع در ایران و منطقه بعد از دویست سیصد سال عقب ماندگی است و فراتر از مشروطه و ملی شدن صنعت نفت و حتی قیام پانزده خرداد عمل کرده است. دستاوردهای این راه آنقدر بزرگ است که تمام تلخی‌ها و ناملایمات را می تواند برطرف کند به شرط آنکه انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیافتد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، رضایی گفت:

ایران کشور بسیار ثروتمندی است چرا باید مردم برای تهیه روغن صف بکشند؟ اگر امروز مشاهده می کنیم که در ایران، فقر و فساد و تبعیض هست، من به طور قاطع می گویم که در بخش‌هایی از اداره کشور، نه همه اداره کشور، به خصوص اقتصاد و فرهنگ از دهه دوم انقلاب به این طرف نااهلان و نامحرمان آمده اند و در اداره امور نفوذ کرده اند. دشمنان هیاهو راه انداخته اند که نیروهای انقلاب و نظامی‌ها آمدند. از آنها باید پرسید از پاکسازی مفسدین و نفوذی‌هایی که مقابل ملت ایران ایستاده اند، می ترسید یا دلتان برای آزادی سوخته؟ همانهایی که ملت ما را تحریم کرده اند و در ادارات کارشکنی می کنند، همان‌هایی که درآمدهای نفتی ما را در کره جنوبی و کشورهای دیگر گروگان گرفته اند، همان کسانی هستند که در زمان امام خمینی(ره) مقابل امام ایستادند و صدام حسین را روانه کشور ما کردند. همانها امروز پشت تحریم‌ها هستند. همانها مرکز فساد هستند. همانها امروز نفوذ کرده اند و لانه‌های نفوذ در بانک و بورس و جاهای دیگر درست کرده اند. شما از نظامی‌های ایران می ترسید؟ نظامی‌های ایران چه کسانی بودند؟ فرزندان ملتی هستند که خرمشهر را آزاد کردند. جانشان را فدای این ملت کردند. شما از ورود نظامی‌ها می ترسید؟ پس بترسید. حق دارید بترسید. فساد و فقر و تبعیض و عقب ماندگی اقتصادی ایران مربوط به نفوذی‌ها است. مربوط به مفسدینی است که شما استعمارگران برای آنها کف می زنید تا نظام ما را موریانه فساد از درون تهی کند.چه بسا خودتان در این فسادها دست داشته باشید.

رضایی افزود: ما از سازمان‌های اطلاعاتی کشور می خواهیم که در کنار برخوردهای قوه قضاییه با فسادها، ریشه‌های آن را در داخل و خارج کشف کنند. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان نگران هستند که سرمایه گذاری آنها بر باد برود، اظهار داشت:

دشمنان می گویند ما قطار انقلاب را از ریل اصلی جدا کردیم نکند دوباره ارزش‌های انقلاب باز گردد. نگرانند که ارزش‌ها دوباره احیا شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان