نمایندگی ولی فقیه در سپاه از خانه‌تکانی در ایران خبر داد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 8:19

نمایندگی ولی فقیه در سپاه از خانه‌تکانی در ایران خبر داد

شماره: 13629
Aa Aa

طیبی فر گفته عزل بنی صدر و قرارگیری فرماندهان جوان ارتش و ســپاه در رأس مدیریت جنگ عامل مهم پیروزی های ایران در جنگ هشت ساله بوده است.

نابودی انقلاب تنها نقطه اشتراک بلوک غرب و شرق بود؛
نمایندگی ولی فقیه در سپاه از خانه‌تکانی در ایران خبر داد

حســین طیبی فر در گردهمایی تجلیل از ســربازان ســتاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت:

بعد از پیروزی انقلاب ما با توطئه‌های براندازی‌های سهمگین در همان سال‌های ابتدایی انقلاب مواجه شدیم و پیش از پیروزی انقلاب هم همه تالش‌های رژیم طاغوت و همه حامیان آن‌ها هم در راســتای پیروزی نرسیدن این انقلاب بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از صبح صادق، وی ادامه داد:

ما در ســال‌های ابتدایی انقلاب بــا چند کودتا روبه رو شــدیم و ســپس جنگ به ما تحمیل شــد. در حالی که وضعیت کشــور بعد از انقــاب خیلی به هم ریخته بــود، ارتش نامنظم و ازهمگسیخته شــده بود، کمیته‌های انقلاب و سپاه نیز آماده دفاع نظامی نبودند و بسیاری از فرماندهان ارتش به علت ایســتادن جلوی مردم تســویه شده بودند یــا گریخته بودنــد و در این شــرایط جنگ شروع شد. عمق فاجعه در سال ابتدایی جنگ بود که بنی صدر به عنوان یک عنصر نفوذی و خائن به ریاســت جمهوری رسیده بود و با یکسری بازی با الفاظ مانع تجهیز نیرو‌های مردمی، ســپاه و سایرین می شد و توجیه میکرد که آن‌ها جنگ بلد نیستند و تجهیزات را از بین میبرند. از طرفی هم در صحنــه جنگ با خیانت میگفت زمین میدهیم زمان میخریم و جالب اینکه بعد از عزل بنی صدر پیروزی‌های ما شروع شد. بر اســاس اسنادی که در حزب بعث و در جا‌های دیگر به دست آمده اگرچه جنگ به بهانه قــرارداد الجزایر بوده اما صدام ســودای اشغال خوزستان و کشور ما را داشته و برای این امر بنابر اسناد ۸۰ کشور به او کمک مستقیم میکردند به صورتی که ما از عراق از ۳۰ ملیت اسیر داشتیم. همه نوع تجهیزات شرقی و غربی در ارتش عراق در شرایط رقابت‌های جنگ سرد وجود داشت و نابودی انقلاب اسلامی تنها نقطه اشتراک بلوک غرب و شرق بود.

او گفــت:

امــروز کشــور واردصحنه یــک تغییــر و خانه‌تکانی میشــود و انتخابات ۲۸ خرداد یک انتخابات سرنوشت‌ساز در کشوراست. همانطور که یک تغییر در دفاع مقدس و عزل یک عنصر نامطلوب و قرارگیری فرماندهان جوان ارتش و ســپاه در رأس مدیریت جنگ عامل مهم پیروزی های بعد از بنی‌صدر بود، این انتخابات هم میتواند عامل تداوم پیروزیهای انقلاب و کشور باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان