هرگونه اقدام نابخردانه دشمن پاسخی دندان شکن خواهد گرفت | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 1:21

هرگونه اقدام نابخردانه دشمن پاسخی دندان شکن خواهد گرفت

شماره: 14925
Aa Aa

او گفته ایادی شیطان به یاوه‌گویی و اتهام‌زنی روی آورده اند؛ جمهوری اسلامی در راه پیشرفت دفاعی و نظامی خود براساس دکترین دفاعی پیش خواهد رفت.

امیر آشتیانی، وزیر دفاع ایران عنوان کرد؛
هرگونه اقدام نابخردانه دشمن پاسخی دندان شکن خواهد گرفت

امیر آشتیانی، وزیر دفاع ایران در جمع مدیران ارشد وزارت دفاع اظهار داشت:

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده قدرت دفاعی ملت بزرگ ایران و پیشرفت‌های متکی بر فناوری‌های جدید و نوآورانه علمی، دانشی و بومی صرفاً برای حفظ امنیت و پاسداری از حدود و ثغور ایران اسلامی و تنها در جهت پاسخ دادن به هرگونه تهدیدات و تجاوز احتمالی تدارک دیده شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از  روابط عمومی وزارت دفاع ایران، وی ادامه داد:

ملت بزرگ و سلحشور ایران با اقتدار نشأت گرفته از روحیه ایمانی و سلحشوری خود در تمامی صحنه‌های مواجهه و مقابله با دشمنان حاضر خواهند بود و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی همانند گذشته با هوشمندی، مجاهدت و استقامت پیروزی‌های شکوهمند دیگری را رقم خواهند زد.

وزیر دفاع ایران گفت:

ایادی شیطان و رژیم‌های وابسته به قدرت‌های پوشالی از سر استیصال به یاوه‌گویی و اتهام‌زنی روی آورده اند. از رژیم جعلی صهیونیستی که همواره شکست‌های بزرگ را از ملت ایران در کارنامه خود مشاهده می‌کند و در برابر افکار عموم مردم جهان و آزادی خواهان عالم سرشکسته است و تنها این توان را دارد که بغض و کینه خود را به رخ زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع بکشاند جز این انتظار نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در راه پیشرفت دفاعی و نظامی خود براساس دکترین دفاعی پیش خواهد رفت خاطرنشان کرد:

دشمنان ملت ایران قطعاً در برابر هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان