هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 11:50

هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد

شماره: 20272
Aa Aa

به خودتان رحم کنید. در فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست. کسی که به امنیت ملی ما دست دراز کند دستش را قطع خواهیم کرد. این رجزخوانی نیست.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد

 حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران درباره نحوه انتقام و پاسخ به اقدامات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه گفت:

اگر به صحنه فلسطین اشغالی نگاه کنید مشاهده می‌کنید که جبهه مقاومت که یک جبهه به هم پیوسته و همچون یک پیکره واحد است انتقام شهدا را به صورت روزانه از صهیونیست‌ها می‌گیرند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

البته هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد و در زمان و مکان مناسب این انتقام‌ها گرفته خواهد شد تا به این لحظه هم چنین بوده است‌. سطوح این اقدامات متفاوت خواهد بود که ان‌شاءالله به موقع خود انجام خواهد شد. هم دشمنان و هم مردم عزیزمان بدانند که هیچ شهادتی بدون پاسخ نخواهد بود. 

  •  

فرمانده کل سپاه همچنین در اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج نیز گفت:

به آمریکا، اسرائیل، آلمان، فرانسه، سعودی و دیگر گروه‌های ناچیز متحدان این‌ها می‌گویم در مردمک چشمان ملت ایران شما همان کسانی هستید که اگر پشه ای از دستتان چیزی برباید نمی‌توانید پس بگیرید. شما پر کاه را از پشه نمی‌توانید پس بگیرید آن وقت می‌خواهید ایران را از ملت ایران پس بگیرید؟ کسی که به امنیت ملی ما دست دراز کند دستش را قطع خواهیم کرد و این رجزخوانی نیست. به دشمنان هشدار می‌دهم منافعتان همه جا گسترده است و به خودتان رحم کنید. شما هم به آرامش نیاز دارید و خود را در معرض ناآرامی قرار ندهید. ما برای برقراری امنیت و دفاع از عزت ملت و برافراشته بودن پرچم، برای استقلالمان جدی هستیم.

او ادامه داد:

نخست‌وزیران امروز انگلیس ادامه چرچیل هستند و چیزی عوض نشده است. خوی اشرافیت و تجاوزگری انگلیس پابرجاست هرچند این روباه پیر است و دندان ندارد و نمی‌تواند نیش بزند. اسرائیل همان مولود مصنوعی رژیم‌های نحس سیاسی است که مثل خنجری در پهلوی جهان اسلام فرو برده شده است و رژیم سعودی دست پرونده و رشد یافته مکتب غرب است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست گفت:

ما در مقابل دشمنانمان خطرناکیم و مراقب باشید. این بار دشمن را کامل خواهیم شکست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان