همراهی با آمریکا در گذشته باعث ناراحتی خداوند شده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 18:31

همراهی با آمریکا در گذشته باعث ناراحتی خداوند شده است

شماره: 17519
Aa Aa

 وضعیت اقتصادی امروز جامعه به دلیل همراهی با آمریکا در گذشته است که باعث ناراحتی خداوند متعال شده و این ناراحتی شرایط جامعه را سخت می‌کند.

علی فدوی، جانشین فرماندهی سپاه؛
همراهی با آمریکا در گذشته باعث ناراحتی خداوند شده است

علی فدوی، جانشین فرماندهی سپاه در مراسم سالگرد شهادت سردار محمدعلی حق بین گفت:

شهدا بیش از همه امامین انقلاب را اطاعت کردند و به دشمن خبیث اجازه ندادند حتی یک بار اعلام پیروزی کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

حضور دلدادگان انقلاب در دوردست ها موجب شده به اقتداری بزرگ برسیم و نه تنها ام القرای منطقه باشیم بلکه به الگویی برای کشورها و ملت ها تبدیل شویم.

وی وضعیت اقتصادی امروز ایران را نشان دهنده پای کار نبودن در این عرصه دانست و گفت:

وضعیت اقتصادی امروز جامعه به دلیل همراهی با آمریکا در گذشته است. همراهی با دشمنان باعث ناراحتی خداوند متعال شده است و این ناراحتی شرایط جامعه را سخت می‌کند. بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کنونی در جامعه با توجه به مسائل و قواعد قرآنی و خداوندی برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قدرت و سرافراز و برقرار به پیش می رود و دشمنان باید به دنبال بازدارندگی در برابر ما باشند ادامه داد:

انقلاب اسلامی وارد مرحله سوم قدرت شده است و اگر در عرصه های دیگر نیز طبق قاعده های الهی پیش برویم نتیجه می گیریم. نفوذ اجازه نداده در همه امورات به ویژه اقتصاد طبق قاعده هایی که خداوند در قرآن مشخص کرده عمل کنیم زیرا اسلام آخرین دین الهی و پیامبر(ص)  آخرین پیامبر الهی و قرآن آخرین کتاب الهی است و خداوند هرگز درباره معیشت و اقتصاد بندگان کم نمی گذارد لذا باید پای کار اقتصاد برویم و دل و زبان و عمل ما همراه شود. امروز باید عزم خودمان را جزم کنیم تا در همه امورات اعم از فرهنگی و اجتماعی و علمی و اقتصادی و... پای کار باشیم تا عنایت خداوند شامل حال ما شود و به نتایج عالی برسیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان