وضعیت مد و لباس، سینما، تئاتر و موسیقی ایجاد دغدغه می کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 23:00

وضعیت مد و لباس، سینما، تئاتر و موسیقی ایجاد دغدغه می کند

شماره: 15061
Aa Aa

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران با تأیید وجود برخی ناهنجاری ها می گوید فعالیت دستگاههای فرهنگی باید در تراز نظام اسلامی باشد.

کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان؛
وضعیت مد و لباس، سینما، تئاتر و موسیقی ایجاد دغدغه می کند

کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی برنامه های تحولی کوتاه مدت و بلند مدت این وزارتخانه را در دستور کار قرار داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، در این نشست، اعضاء کمیسیون مطالبات خود پیرامون برخی ناهنجاری ها و معضلات فرهنگی در جامعه به ویژه عرصه فرهنگ عمومی، وضعیت مد و لباس، سینما و تئاتر، موسیقی، حوزه نشر و کتاب و اصلاح برخی روشها در موضوع رایزنی های فرهنگی در خارج از کشور را مطرح و به بحث و تبادل نظر در این مسائل پرداختند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از دغدغه مندی نمایندگان مجلس خبرگان و تأیید وجود برخی ناهنجاری ها گفت:

برنامه های کلان ما در حوزه های مختلف با نگاه تحولی به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر تدوین شده و تعامل با سایر دستگاههای فرهنگی این نگاه در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.  

وی گفت:

در برنامه جدید رایزن های فرهنگی خارج از کشور از انفعال خارج شده و با به‌کارگیری نیروهای متخصص، معتقد و با انگیزه این حوزه نیز فعال تر عمل خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هماهنگ سازی جریان های فرهنگی کشور و توزیع عادلانه امکانات افزود:

فعالیت دستگاههای فرهنگی باید به دور از موازی کاری و در جهت اهداف و مسیر مشترک نظام در عرصه فرهنگ اسلامی و در تراز نظام اسلامی باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان