پاسداران سر و جان می دهند تا به انقلاب خدشه ای وارد نشود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 22 ارديبهشت 1403 - 18:13

پاسداران سر و جان می دهند تا به انقلاب خدشه ای وارد نشود

شماره: 12058
Aa Aa

حاجی صادقی گفته شیاطین تحمل پیشروی انقلاب ما را ندارند و نبرد بین حق و باطل پایان نمی یابد؛ پاسداران اجازه دست درازی به انقلاب را نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد؛
پاسداران سر و جان می دهند تا به انقلاب خدشه ای وارد نشود

عبد الله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و یادواره شهدای مدافع حرم دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در جمع دانشجویان این دانشگاه گفت:

پاسداری یک نعمت خاص و ویژه است. فلسفه و کارکرد پاسداری جهاد در راه خداست که به فرموده امام (ره) خداوند این درب را برای خاصان خود باز می کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب زنده و در حال پیشروی است گفت:

انقلاب ممکن است با فراز و نشیب ها همراه باشد و فتنه های گوناگون او را در بر گیرد اما توقف ندارد. دشمن در چهل سال انقلاب هرچه که در توان داشت برای نابودی انقلاب به کار بست و انقلاب را با انواع فتنه ها مواجه کرد اما انقلاب نه تنها زنده ماند بلکه با حرکت پیشرونده الهی دشمنان خود را عقب راند. انقلاب، زنده و پویاست و به فرموده امام راحل (ره)، انقلاب چون زنده و در حال حرکت است دشمن دارد. انقلاب زنده و پویای ما چون از خود اثر دارد شیاطین تحمل پیشروی آن را ندارند پس نبرد بین حق و باطل پایان نمی یابد. این جنگ تمام نشدنی است و ادامه دارد تا انسان ها محک بخورند و افراد گرانبها پیدا شوند و مشخص شود چه کسانی رستگار هستند. در پرتو این مبارزه و جهاد است که ارزش انسان ها هویدا می شود. چون انقلاب دشمن دارد حافظ و پاسدار می خواهد. یکی از فلسفه های وجودی سپاه این است که نگذارد انقلاب بمیرد یا بماند و درجا بزند تا دشمنان دستشان به انقلاب برسد. فرهنگ پاسداری ریشه در فرهنگ علوی، فاطمی و حسینی دارد. فریاد پاسداران این است که اگر می توانید از ما بگذرید و سر ما را ببرید اما اجازه نمی دهیم دستتان به انقلاب برسد. با گذشت روزگاران پاسداری از انقلاب حساس تر، مهم تر و دشوار تر شده است و در هر زمان باید در برابر حمله و تهاجم دشمن سنگر زد و با اقداماتش مقابله کرد. در همه صحنه ها، مسئولیت ها و نبرد های سخت و نرم باید بایستیم و نگذاریم سر سوزنی به این انقلاب خدشه وارد شود. تا سپاه هست، انقلاب هست و پاسداران اجازه دست درازی به انقلاب را نمی دهند و فتنه ها را به فرصت و حمله های دشمن را محکم دفع و برای آنان  پرهزینه می سازند.

حاجی صادقی قوی شدن را از مولفه های پاسداری خواند و بیان کرد:

پاسداری دو نوع قدرت می خواهد یک قدرت بیرونی که فراگیری علوم و فنون نظامی است و دومین رکن قدرت، قدرت درونی است که با علم و مبانی اعتقادی، معنویت، دین، ولایت و قرآن بدست می آید. پاسداری یعنی سربازی و تبعیت از ولایت. ولایت نیز همان زمینی شدن فرمانروایی خدا و تجلی توحید است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان