فرمانده سپاه خواستار احیای پایگاه های بسیج در ایران شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 22:09

فرمانده سپاه خواستار احیای پایگاه های بسیج در ایران شد

شماره: 12587
Aa Aa

حسین سلامی گفته امروز به نقطه ای رسیده ایم که از برجام واقعا بی نیاز شده ایم و فهمیده ایم که بی نیازی از رفع تحریم بر رفع تحریم اولویت دارد.

با پیروی از ولی امر به همه آرزوهایمان خواهیم رسید؛
فرمانده سپاه خواستار احیای پایگاه های بسیج در ایران شد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در آیین اعلام آغاز رزمایش بیت المقدس گردان‌های بسیج گفت:

امام به تنهایی به اندازه تمام قدرت‌های روی زمین دارای قدرت نظامی بود و هنوز هم هست. در آن زمان آمریکا بیش از ۲۵ درصد اقتصاد جهان را در اختیار داشت، آن زمانی که امام انقلاب کرد و آمریکا را شکست داد، سیطره سیاسی آمریکا بر عالم فراگیر بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، وی افزود:

انقلااب ما ظهور یک قدرت جدید بود با جاذبه هایی بسیار وسیع و جهانی. ما نمیتوانستیم بعنوان اسلام الگوی عقب مانده و ضعیف از یک نظام برآمده از اسلام ارائه بدهیم، باید پیشرفت می کردیم، ایران را می ساختیم و قوی می‌شدیم چون جز قوی شدن راهی برای بقاء و ادامه حیات نداشتیم. باید از ایجاد جنگ‌های جدید جلوگیری می کردیم و برای دشمن تصویری خطرناک از قدرتمان بسازیم و تمرکز او را از پیشانی انقلاب یعنی سرزمین ایران دور کنیم.

سلامی با بیان اینکه امروز انقلاب ما بیش از هر زمان به حضور بسیج نیازمند است گفت:

پایگاه ها را احیا کنید؛ به درون پایگاه ها بروید، هرچه میتوانید به مردم عزیز خدمت کنید، ما پیشمرگ این مردم هستیم. 42 سال از انقلاب گذشته است و با همه فشارها ملت سربلند است چون شما هستید. شما امید را به خانه ها می آورید، در قلب ها نور، اعتماد و اطمینان به نظام را روشن می کنید. شما سفیران رحمت رهبر ما هستید. از خدمت دریغ نکنید، هر یک از شما هر عملی برای خدمت به مردم انجام می دهید یک نبرد بزرگ است. جهاد ما امروز از خدمت به مردم می گذرد.

وی با تاکید بر اینکه ما همه لوازم بزرگ بودن را داریم تصریح کرد:

امروز به نقطه ای رسیده ایم که از برجام واقعا بی نیاز شده ایم، فهمیده ایم که بی نیازی از رفع تحریم، بر رفع تحریم اولویت دارد و شما این کار را می کنید. ما با قلب هایمان زندگی می کنیم، قلب هایمان به هم پیوند دارد و ما یک ملت با یک تن واحد هستیم و تا وقتی اینگونه هستیم پیروز می شویم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پیروزی سکه رایج ملت ایران است اظهار داشت:

دشمنان ما در رویاهای بزرگی بودند و همه آنها را فراموش کردند، ذهن هایشان پاک شده اند و مراقبند از ما شکست های سنگین تر نخورند. ما آموختیم دشمن در چارچوب سلطه عمل می کند، چه وقتی با او سازش می کنیم و حتی وقتی در دایره دوستی او هستیم او دشمنی می کند و این ذات نظام سلطه و استکبار است.

وی با تبریک فجر انقلاب اسلامی به بسیجیان خطاب به آنها، تاکید کرد:

فجرهای بزرگتری در راه است. همانطور که رهبرمان فرمود خرمشهرهای دیگری در راه است ما با انسجام و وحدت و پیروی از ولی امرمان به همه آرزوهایمان خواهیم رسید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان