سردار غیب پرور رهبر انقلاب را تجلی کامل اسلام خواند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 19:55

سردار غیب پرور رهبر انقلاب را تجلی کامل اسلام خواند

شماره: 8022
Aa Aa

رئیس سابق سازمان بسیج با بیان این که عاقبت به خیری را در رضایت ولایت می‌دانم گفته: شاکر هستیم که عمر ما در دوران احیای مجدد اسلام قرار گرفت.

در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛
سردار غیب پرور رهبر انقلاب را تجلی کامل اسلام خواند

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: شاکر خدای بزرگ هستیم که عمر ما را در دوران احیای مجدد اسلام توسط انقلاب اسلامی قرار داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی با تاکید بر اینکه عاقبت به خیری خود را در رضایت ولایت می‌دانم و تا پایان عمر به عنوان یک سرباز کوچک و بسیجی در خدمت رهبری هستم افزود: رهبر معظم انقلاب تجلی کامل اسلام هستند.

سردار غیب پرور گفت: برای بسیج زمان بسیاری باید گذاشت و از سحر تا پایان شب باید کار و تلاش کرد. امیدوارم در این مسیر درست عمل کرده باشیم.

وی با اشاره به چگونگی آشنایی با سردار سلیمانی گفت: من در شب عملیات کربلایی ۴ و در شلمچه با ایشان آشنا شدم و ایشان از دوستان قدیمی من هستند.

سردار غیب پرور گفت: در مدت مسئولیت خود در بسیج ریل عملکرد بسیج را بر خدمت رسانی به مردم گذاشتیم. کار بسیج باید موثر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد. ما در راستای اجرایی شدن طرح اعتلای بسیج استفاده از ظرفیت جوانان را در دستور کار خود قرار دادیم و حدود ۴ هزار گروه جهادی تشکیل دادیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در سیل و زلزله اخیر گفت: حضور موفق و به موقع بسیج در عرصه های مختلف مانند کمک به مردم و سیل زدگان نشان دهنده اقدامات خوب بسیج است، فعالیت موثر در فضای مجازی و تشکیل معاونت آموزش در بسیج از جمله اقدامات مهم و راهبردی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان