پیام های مکتوب آمریکا را نیز به دیوار خواهیم کوبید | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 11:44

پیام های مکتوب آمریکا را نیز به دیوار خواهیم کوبید

شماره: 15193
Aa Aa

جمله غلط «عیسی (ع) به دین خود و موسی(ع) به دین خود» را انگلیسی ها و ایادی شان برای زدن ریشه امر به معروف و نهی از منکر رواج داده اند.

حسینی همدانی، خطیب جمعه کرج؛
پیام های مکتوب آمریکا را نیز به دیوار خواهیم کوبید

سید محمد مهدی حسینی همدانی، خطیب جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تمدن نوین اسلامی گفت:

با توجه به اینکه بیانیه گام دوم، انقلاب اسلامی را به آرمان بزرگش یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظیمی نزدیک خواهد کرد بنابراین برای ساختن این تمدن به وجود اندیشه تمدن ساز نیاز است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت:

اسلام به مردم آموزش داد که فراموش نکنند که در کجا هستند بنابراین یکی از گزافه هایی که عده ای بیان می کنندکه اسلام به زور شمشیر توسعه یافته حرف نادرست و بی سندی است. اگر سندهای تاریخی را بررسی کنید به این باور می رسید که هر کجا اسلام وارد شد بدنه مردم بدون هیچ گونه تحمیلی با جان و دل می پذیرفتند چرا که می دیدند که نگاه اسلام به انسان تک بعدی نبوده و به تمام نیازهای وجودی انسان، مادی و معنوی اش توجه کرده، برنامه دارد و قصدش هدایت و نه کشورگشایی است.

وی ادامه داد:

امروز جهان خسته و بیزار از اومانیسم و لیبرالیسم است و دشمنان ما به خوبی این موضوع را فهمیده اند در نتیجه تمام تلاش خود را برای تحریف و انحراف اسلام ناب انجام تا دنیا را از اسلام منزجر نمایند بنابراین در این شرایط مهم ترین عامل پیروزی وحدت جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت:

هرگز نباید نگاه ارباب رعیتی به مردم داشت.

خطیب جمعه کرج ضمن تقدیر از مواضع وزیر امور خارجه ایران عنوان کرد:

مواضع وی خوب و محکم و در خصوص آمریکا اعلام کردند که پیام های شفاهی که داده می شود مورد پذیرش ما نیست که در واقع نیز همین گونه می باشد که البته حرف ما این است که پیام های مکتوب شان نیز در صورتی که اگر با عزت و اقتدار ایران منافاتی داشته باشد به دیوار خواهیم کوبید. بارها از سوی مقام معظم رهبری و دلسوزان در خصوص خسارت هایی که برجام برای کشور فراهم کرده بود تذکر داده شد اما متهم شدیم به القابی که همگی آنها را شنیدید. عنوان کردیم که آقایان برآنچه که الزام می کنند اشرافی ندارند حداقل یک بار متن را بخوانند که جواب دادند تهمت است که در روزهای اخیر اقرار داشتند که کوتاهی کرده اند اما سؤال اینجا است که آیا اقرار کردن کافی است و نباید خسارت های زده شده به ملت بر اساس این کوتاهی را دنبال کرد؟ در این بین به نظر می رسد که نباید نسبت به حقوق و منافع عمومی لااقل در این دوره کوتاهی صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در البرزبا اشاره به احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت:

جمله غلطی که توسط انگلیسی ها و ایادی شان در بلاد اسلامی مبنی بر اینکه« عیسی (ع) به دین خود و موسی(ع) به دین خود» بر همین اساس بوده که ریشه امر به معروف و نهی از منکر زده شود که خیلی آن را توسعه داده و مسلمانان نیز در این بین باید مراقب اینگونه موارد باشند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان