پیشگیری از بارداری فحشای باطنی است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 2:43

پیشگیری از بارداری فحشای باطنی است

شماره: 12840
Aa Aa

علم الهدی گفته اگر زن و شوهر فقط به کامیابی از یکدیگر در ملاحظات جنسی اقدام و جلوی بارداری و فرزندآوری را بگیرند برخلاف تقوای عملی است.

در خطبه‌های نماز جمعه مشهد عنوان شد؛
پیشگیری از بارداری فحشای باطنی است

سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت:

اگر مدیریت نظام را در ۴۲ سال گذشته در موقعیت‌های گوناگون بررسی کنیم دقیقا کارآمدی مدیریت نظام برای ما روشن خواهد شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد:

میزان قضاوت شما واقعا مشکلات امروز نظام است؟ شما در ابعاد دیگر مدیریت نظام را به یاد نمی آورید؟ از روز اولی که شهدا این نظام را بوجود آوردند، قصد این بود که مردم اینجا خودشان زندگی کنند و از بیرون و قدرت‌های شرق و غرب مستقل بوده و خودشان راه سعادت را برای خود بسازند. امام روز اول گفتند نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی یعنی اینکه نظام ما وابسته به شرق نیست و جماهیر شوروی وقت نمی‌تواند برای ما تصمیم بگیرد یا در شرق آمریکا و اروپا اجازه تصمیم‌گیری برای ما را ندارند. این یک نظریه شخصی نبود، نتیجه تجربه تاریخ این مملکت بود.

علم الهدی یادآور شد: خدا رحمت کند شهید بهشتی را که می‌گفت وضع ما وضع آن شناگر قهاری است که در یک مسابقه شنا در یک دریای طوفانی شنا می‌کند و در امواج زیر و بالا می‌رود و آنچه او با آن مقابل است کوسه و امواج است اما کسانی که او را می‌بینند، می‌گویند عجب شناگر قهاری است؛ من و شما در نظام آن شناگر قهار هستیم و در غرب می‌نویسند این کشور با این همه مشکلات و تحریم‌ها این‌گونه قهرمانانه ایستاده و خود را اداره می‌کند.

علم الهدی ادامه داد: عده ای می‌گویند به دشمن التماس کنیم که تحریم را بردارد. یک عده هم که طرفداران جریان ولایت هستند می‌گویند تحریم را خنثی کنید تا دنیا، بازار شما باشد. ای عزیزان جوان در این دو فکر کدام درست است؟ پیش دشمن دست دراز کنیم یا روی پای خودمان بایستیم و به دشمن پشت پا بزنیم؟

علم الهدی، در خطبه‌ اول نماز جمعه نیز اظهار کرد:

یکی از مسائلی که در تقوا در زندگی خانوادگی و در زناشویی دو همسر کاملاً منافات دارد مسئله پیشگیری از اولاد به منظور تحدید نسل است. اگر زن و شوهر در نتیجه ازدواج فقط به کامیابی از یکدیگر در ملاحظات جنسی اقدام کنند و جلوی بارداری و فرزندآوری را بگیرند این برخلاف تقوای عملی در کانون زندگی خانوادگی است. ما در قرآن کریم آیاتی را داریم که سه تا از آن آیه‌ها در رابطه با قطع اولاد است که دقیقاً پیشگیری از بارداری و فرزندآوری را شامل می‌شود.

خطیب نماز جمعه مشهد، ادامه داد:

پیشگیری از بارداری یک نوع فحشای باطنی است.

 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان