کی‌یف در حل دفاع از اتحادیه اروپا است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 4:09

کی‌یف در حل دفاع از اتحادیه اروپا است

شماره: 21232
Aa Aa

همزمان، پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته ما هیچ خصومتی را آغاز نکردیم و در تلاش هستیم به آنها پایان دهیم. این جنگ توسط ملی گرایان در اوکراین آغاز شد.

رئیس جمهوری اوکراین در صحن پارلمان اروپا؛
کی‌یف در حل دفاع از اتحادیه اروپا است

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین که به بروکسل سفر کرده است در صحن پارلمان اروپا اعلام کرد که کی‌یف در حل دفاع از اتحادیه اروپا است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از لوموند، او خطاب به نمایندگان پارلمان اروپا گفت که اوکراین به عنوان کشوری که در حال پیروزی جنگ است باید تبدیل به یک عضو اتحادیه اروپا شود.

رئیس جمهوری اوکراین تاکید کرد که اتحادیه اروپا کامل نیست مگر اینکه کشورش یک بخش جدایی ناپذیر از این بلوک باشد.

 اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا نیز اظهار داشت:
  
اتحاديه اروپا به زودی دهمين بسته تحریمی خود علیه روسیه را تصویب می‌کند. برخی اقلام صادراتی به روسیه به ارزش ۱۰٫۸ میلیارد دلار نیز تحریم خواهد کرد. بسته تحریمی جدید «شماری از رهبران سیاسی و نظامی» روسیه را نیز در برخواهد گرفت و «تبلیغاتچی‌های ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را به دلیل انتشار دروغ و مسموم کردن فضای روسیه و خارج آن کشور هدف قرار خواهد داد.

همزمان، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت:

اوکراین هشت سال پیش جنگی را در قلمرو جمهوری دونتسک و جمهوری لوهانسک آغاز کرد. آنها تا آنجا که می توانستند مردم را نابود کردند. از سال ۲۰۱۴،در این مناطق با نقض تمام توافقات، با نقض کلیه تعهدات، عملاً در محاصره قرار گرفتند. آنها شروع به کار روی آنها با کمک تجهیزات نظامی کردند. عملیات نظامی بزرگ بارها و بارها انجام شد. این جنگ هشت سال طول کشید تا مردمی را که احساس می کنند با روسیه و فرهنگ روسیه ارتباط حیاتی دارند، نابود کند. خب، تا چه اندازه می‌توان تحمل کرد؟ این تمام موضوع است. من می خواهم دوباره این را بگویم که ما هیچ خصومتی را آغاز نکردیم. ما در تلاش هستیم به آنها پایان دهیم. این جنگ توسط ملی گرایان در اوکراین آغاز شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان