یک درگیری محدود و تاکتیکی می‌تواند به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 15:49

یک درگیری محدود و تاکتیکی می‌تواند به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود

شماره: 11860
Aa Aa

دهقان در واکنش به قصد ترامپ برای اقدام نظامی علیه ایران گفته ایالات متحده، منطقه و جهان تاب ایستادگی در مقابل بحرانی گسترده را ندارند.

وزیر دفاع سابق جمهوری اسلامی عنوان کرد؛
یک درگیری محدود و تاکتیکی می‌تواند به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود

«حسین دهقان»، وزیر دفاع سابق جمهوری اسلامی در خصوص برخی گزارش‌ ها پیرامون تصمیم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی گفت:

«ما از بحران استقبال نمی‌کنیم. ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم. ما به دنبال شروع جنگ نیستیم اما به دنبال مذاکره برای مذاکره هم نیستیم».

به گزارش اسپادانا خبر، دهقان در مصاحبه با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر شروطی که آمریکا قصد دارد برای مذاکره با ایران تعیین کند، گفت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی و با هیچ‌کسی درباره قدرت نظامی خود وارد مذاکره نمی‌شود. موشک‌ها، نمادی از پتانسیل عظیم متخصصان، جوانان و مراکز صنعتی ما است».

وزیر دفاع سابق ایران در خصوص گزارش اخیر نیویورک‌تایمز مبنی بر قصد ترامپ برای اقدام نظامی علیه ایران گفت:

«یک درگیری محدود و تاکتیکی می‌تواند به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود. قطعاً ایالات متحده، منطقه و جهان تاب ایستادگی در مقابل چنین بحران گسترده و جامعی را نخواهند آورد».

دهقان در خصوص بازرسی‌های آژانس از تأسیسات هسته‌ای ایران تأکید کرد که این بازرسی‌ها تا زمانیکه بازرسان آژانس «جاسوس» نباشند، باید ادامه داشته باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان