۱۰ نفر از مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی متخاصم دستگیر شدند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 16:51

۱۰ نفر از مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی متخاصم دستگیر شدند

شماره: 15244
Aa Aa

اهداف این سرویس‌ها جمع‌آوری اطلاعات، جاسوسی از مراکز حساس ایران و بهره‌گیری از ظرفیت ایرانیان مقیم و متردد به آن کشور‌ها بوده است.

وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد؛
۱۰ نفر از مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی متخاصم دستگیر شدند

وزارت اطلاعات ایران می گوید با رصد هوشمندانه توانسته۱۰ نفر از مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشور‌های منطقه مرتبط با نظام سلطه را شناسایی و دستگیر کند.

به گزارش اسپادانا خبر، آنان با هدف پیشگیری از تعمیق ارتباطات و مقابله هدفمند با اقدامات ضد امنیتی دستگیر و پس از انجام تحقیقات لازم پرونده آن‌ها برای صدور حکم، تحویل مرجع قضایی شده است.

از جمله اهداف سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های یادشده (با توجه به همدستی آشکار آن‌ها با سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های متخاصم و به نیابت از سرویس‌های مذکور)، جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی از مراکز حساس کشور و بهره‌گیری از ظرفیت ایرانیان مقیم و متردد به آن کشور‌ها است که با اشراف اطلاعاتی با تحرکات و تهدیدات آن‌ها مقابله و با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد بازدارنده‌ای با مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی مذکور صورت گرفت.

وزارت اطلاعات خواسته است تا ایرانیان مقیم کشور‌های منطقه و افرادی که به این کشور‌ها تردد دارند ضمن حفظ هوشیاری، هرگونه مراجعه مشکوک اتباع بیگانه و درخواست همکاری به آن‌ها را به ستاد خبری (۱۱۳) وزارت اطلاعات اطلاع دهند.

 

منبع| ایسنا

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان