۴ عضو جدید هیات عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام انتخاب شدند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 14:47

۴ عضو جدید هیات عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام انتخاب شدند

شماره: 23565
Aa Aa

بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضا به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده و آقایان باقری، رضایی، آقازاده و صفارهرندی به جمع اعضای هیئت عالی نظارت اضافه شدند.

در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی؛
۴ عضو جدید هیات عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام انتخاب شدند

مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و علاوه بر انتخاب ۴ عضو جدید هیئت عالی نظارت مواد ۲۲ و ۶۶ از مصوبه مجلس درخصوص طرح بانک مرکزی که مورد ایراد شورای نگهبان واقع شده بود را بررسی کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، آملی لاریجانی در سخنانی با اشاره به افزایش تعداد اعضای هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام افزود:

آیین نامه جدید هیئت عالی نظارت به تایید مقام معظم رهبری رسیده و طبق آن روسای سه قوه به اعضای هیئت عالی نظارت اضافه شده اند. بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می‌باشد روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند.

در این جلسه هفت نفر (آقایان غلامرضا آقازاده – محسن رضایی – محسن اراکی – محمد حسین صفارهرندی – احمد وحیدی – محمد باقری و محمدرضا عارف) برای عضویت در هیئت عالی نظارت مطرح شدند که پس از رای گیری، آقایان باقری – رضایی – آقازاده و صفارهرندی با نظر اکثریت آرا به جمع اعضای هیئت عالی نظارت اضافه شدند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان